ماهان شبکه ایرانیان

رضایت مشتریان سایپا بالاترین میزان رشد را در میان خودروسازها دارد

شرکت سایپا در بخش رضایت مشتریان با رشد ۱۴ درصدی، در میان خودروسازان داخلی و خارجی بیشترین افزایش را ثبت کرد.

رضایت مشتریان سایپا بالاترین میزان رشد را در میان خودروسازها دارد

بر اساس گزارش‌ رضایت مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شاخص کل رضایت مشتریان سایپا بیشترین میزان رشد در شرکت‌های داخلی و  خارجی را کسب کرد.

رضا تقی‌زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: «بر اساس گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای دوره‌ی سه‌ماهه‌ی سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرآیندهای فروش سایپا، رشد چشمگیری‌ داشته است.»

به گفته‌ی تقی‌زاده، در این مدت میزان شاخص کل رضایتمندی مشتریان سایپا از فرآیندهای فروش با رشد 14 درصدی نسبت به سال 94 به عدد 652 رسید که این رقم بالاترین میزان رشد در میان خودروسازان داخلی و خارجی است.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که سایپا در شاخص‌های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش‌های خرید خودرو، آسانی دسترسی به شبکه‌ی نمایندگی‌های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین‌شده در زمان ثبت نام، مدت‌زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای 700 دریافت کرده است که می‌توان آن‌ها را منحصربه‌فرد دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان
تبلیغات متنی