اذری جهرمی خبر داد:

شناسایی۵۰۰ اپلیکیشن باجگیر سرویس‌های ارزش افزوده

شناسایی500 اپلیکیشن باجگیر سرویس‌های ارزش افزوده
به گزارش خبرنگار ایرنا، برج میلاد امروز -دوشنبه- میزبان دومین همایش بین المللی تهران هوشمند با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسوولان بود.
آذری جهرمی در حاشیه این همایش و در جمع خبرنگاران با اعلام شناسایی 500 اپلیکیشن باجگیر سرویس های ارزش افزوده اضافه کرد: به گزارش مرکز ماهر، این اپلیکیشن‌ها از یکدیگر مجزا هستند؛ اما احتمال سازماندهی برای سودجویی از افراد و شهروندان وجود دارد.
وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به این گزارش در اختیار پلیس فتا گذاشته شده است‌.
جهرمی همچنین درباره تفاهمنامه‌ای که امروز میان شهرداری تهران و وزارت ارتباطات امضا شد، گفت: هدف تفاهم نامه توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند است، اگر به اطراف خود نگاهی بیاندازید تعداد زیادی دکل می‌بینید که برای ارائه خدمات نسل 4 و 5 نیست بلکه برای اتصال نقطه به نقطه است، این در حالی است که شهرداری تهران در حدود هزار و 400 کیلومتر فیبر نوری در اختیار دارد که نتوانسته از این زیرساخت برای خود درآمد ایجاد کند.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: به نظر می‌رسد با همکاری یکدیگر می‌توان این دکل‌های شهری را که هم آلودگی تصویری ایجاد می‌کنند و هم موجب ایجاد نویز برای شهروندان می‌شود، از سطح شهر حذف کرد.
در همایش بین المللی دو روزه تهران هوشمند که به همت سازمان فاوای شهرداری تهران آغاز به کار کرد، 10 نشست تخصصی نیز با موضوع شهر هوشمند برگزار می شود که محورهای آن «نقشه راه شهر هوشمند؛ از ایده تا بلوغ»، «الگوهای مشارکت ذینفعان»، «زیست بوم نوآوری در شهر هوشمند»، «حکمروایی هوشمند و تحول دیجیتال»، «پایداری و زیست پذیری هوشمند سازی شهری و نهادهای ملی» است.
علمی* م.ش* 2017
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان