آخرین جزئیات آزار دانش‌آموزان اصفهانی

دعا‌های دانش‌آموزان نیز ضد و نقیض است و با توجه به این موضوع، نمی‌توان به‌صورت متقن نظر داد و باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد. اگرچه موضوع قصور و اهمال مدیر مدرسه قابل‌انکار نیست، ولی تاکنون مدرکی دال بر ارتباط مدیر مدرسه با متهم و معاونت در اتهامات وارده احراز نشده است.

دادستان اصفهان ماجرای آزار جنسی دانش‌آموزان اصفهانی را رد کرد.

علی اصفهانی گفت: براساس گزارش‌های پزشکی قانونی شواهدی درباره آزار جنسی دانش‌آموزان وجود ندارد و پرونده اتهامی تنها در مورد بحث کودک آزاری و تهدید دانش‌آموزان سیر قانونی را طی خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: پس از اعلام این موضوع و پیگیری‌های قضایی، 4 دانش‌آموزی که والدین آن‌ها ادعای کودک‌آزاری و آزار جنسی را داشتند، به پزشکی قانونی معرفی شدند، ولی بر اساس گزارش‌های پزشکی قانونی هیچ‌گونه شواهدی درباره آزار جنسی دانش‌آموزان وجود ندارد و سیر پرونده در بحث کودک‌آزاری و تهدید دانش‌آموزان مطرح است.
 



متهم تاکنون هیچ‌یک از موارد اتهامی را نپذیرفته و مدعی است اتهامات وارده تهمت است که به خاطر اختلافش با مادر یکی از دانش‌آموزان پیش آمده است. به گفته دادستان واقعیت این چنین به نظر می‌رسد که چنین اختلافاتی وجود داشته است، ولی ما در حال بررسی موضوع به‌صورت دقیق هستیم.

اصفهانی با اشاره به اقدامات با توجه به گنجایش یک هفته‌ای حافظه دوربین‌های مداربسته، دستور ریکاوری فیلم‌ها نیز داده شده که در صورت وجود سایر مدارک آن‌ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. در تلفن همراه متهم نیز هیچ فیلم مستهجنی یافت نشده، ولی تحقیقات و بررسی در این زمینه ادامه دارد.
 
دادستان گفت: ادعا‌های دانش‌آموزان نیز ضد و نقیض است و با توجه به این موضوع، نمی‌توان به‌صورت متقن نظر داد و باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد. اگرچه موضوع قصور و اهمال مدیر مدرسه قابل‌انکار نیست، ولی تاکنون مدرکی دال بر ارتباط مدیر مدرسه با متهم و معاونت در اتهامات وارده احراز نشده است.
 
هفته گذشته والدین 4 دانش‌آموز اصفهانی به پلیس شکایت کرده و مدعی شده بودند که نایب رئیس انجمن اولیا و مربیان فرزندان آن‌ها را در مدرسه مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود. پس از این شکایت بلافاصله متهم دستگیر و تحقیقات در این پرونده آغاز شد.
 
منبع: ایران
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان