درفشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احکام متهمان حوادث دی ماه سال گذشته در اراک صادر شد

وکیل مدافع یکی از متهمان اغتشاشات دی ماه سال ۹۶ در اراک گفت: شعبه اول دادگاه انقلاب اراک، احکام ۴ تن از متهمان این حادثه را صادر کرد.

احکام متهمان حوادث دی ماه سال گذشته در اراک صادر شد

احکام متهمان حوادث دی ماه سال گذشته در اراک صادر شدپیام درفشان وکیل مدافع یکی از متهمان اغتشاشات دی ماه سال 96 در اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش (یکی از متهمان اغتشاشات دی ماه سال 96 در اراک) اظهار کرد: شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک به ریاست قاضی علی محمد علیانی، موکلم محمد نجفی را از عنوان اتهامی عضویت در دسته جات بیش از دو نفر در داخل کشور به قصد برهم زدن کشور تبرئه کرد، اما در ارتباط با عنوان اتهامی فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام، به یک سال حبس محکوم کرد.

وی ادامه داد: همچنین دادگاه موکلم را در رابطه با توهین به مسئولان کشور به 2 سال حبس و به اتهام همکاری با دول متخاصم از طریق انتقال اخبار و اطلاعات به وسیله مصاحبه با رسانه‌های خارجی به 10 سال حبس محکوم کرده است.

وکیل مدافع یکی از متهمان اغتشاشات دی ماه سال 96 در اراک گفت: براساس قانون مجازات اشد، 10 سال زندان برای موکلم اجرا می‌شود.

درفشان بیان کرد: علی باقری متهم ردیف دوم این پرونده نیز مانند نجفی، به 10 سال حبس محکوم شده است و مسعود آجورلو و علی بخشی دو متهم دیگر این پرونده به اتهام توهین به مسئولان کشور هر کدام به 2 سال حبس محکوم شدند.

وی گفت: متهم ردیف سوم از اتهامات تبرئه شده است و احکام صادر شده در دادگاه قطعی نیست و در دادگاه قابل تجدید نظر خواهی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان