خبر بد برای اینتر، بارسا با ترکیب عجیب برابر تاتنهام

فردا شب در نوکمپ بارسا باید به مصاف تاتنهام برود و اینتری ها برای صعود شدیدا به پیروزی آبی اناری ها نیاز دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از پیروزی در زمین پی اس وی آیندهوون، توانست صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را قطعی کند اما هنوز سرنوشت تیم دوم گروه مشخص نیست.

تاتنهام با پیروزی دقایق پایانی برابر اینتر، اکنون در رده دوم قرار دارد و در صورت برتری برابر بارسا می تواند صعودش را قطعی کند اما اینتر برای صعود ابتدا باید آیندهوون را ببرد و سپس چشم به توقف تاتنهام در نوکمپ داشته باشد.

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی با اسپانیول تضمین داد که تیمش با تمام توان برابر تاتنهام به میدان خواهد رفت اما امروز نشریه اسپورت ادعا کرد که بارسلونا احتمالا با ترکیبی کاملا عجیب و غیرمعمول برابر تاتنهام صف آرایی خواهد کرد.

طبق گزارش این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، سیله سن درون دروازه جانشین تراشتگن خواهد شد. در خط دفاع، پیکه و لنگله استراحت خواهند کرد و جای آنها را فرمالن و چومی پر می کنند. در سمت راست، سمدو بازیکن ثابت است اما در جناح چپ میراندا به جای آلبا بازی خواهد کرد.

در خط میانی بوسکتس و راکیتیچ یا نهایتا یکی از این دو استراحت می کنند ضمن اینکه ویدال نیز پس از چند بازی متوالی نیمکت نشین خواهد شد و به این ترتیب فرصت به بازیکنانی چون دنیس سوارز، آرتور ملو و کارلس آلنیا خواهد رسید. همچنین اوریول بوسکتس، بازیکن تیم دوم بارسا نیز در نیمه دوم فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

در خط حمله همه چیز حکایت از این دارد که کوتینیو و مونیر از ابتدا به میدان خواهند رفت و ضلع سوم مثلث تهاجمی از بین مسی و سوارز انتخاب می شود که شانس مسی بیشتر به نظر می رسد.

با چنین ترکیبی قطعا شانس پیروزی بارسا کاهش خواهد یافت و برعکس، تاتنهام نسبت به پیروزی و صعود امیدوارتر از گذشته می شود. چیزی که اینتر و هوادارانش را عصبانی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان