ساری: دوران موراتا در چلسی تمام نشده

مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی با وجود خط زدن موراتا از فهرست تیمش مقابل سیتی، تاکید کرد که دوران مهاجم اسپانیایی در چلسی به پایان نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد به عنوان مهاجم نوک در خط حمله چلسی قرار گرفت و اولیویه ژیرو به عنوان مهاجم جانشین روی نیمکت آبی ها حضور داشت. در دو دیدار اخیر که موراتا در ترکیب اصلی چلسی حضور داشته، آبی ها مقابل تاتهام و وولورهمپتون شکست خوردند و مهاجم اسپانیایی نتوانسته بیش از 65 دقیقه در زمین بماند. در حالی که شایعات در مورد جدایی موراتا قوت گرفته، سرمربی ایتالیایی به او حتم داد که دورانش در چلسی تمام نشده است.

 

 

 

 

ساری گفت:" فکر می‌کنم طبیعی باشد، تصمیمی بود که گرفته شد. نمی‌دانم مقابل برایتون هم همینطور بازی خواهیم کرد یا نه ولی به احتمال زیاد اینطور نخواهیم بود. نمی‌دانم. فکر می‌کنم آلوارو می‌تواند تصمیمات تاکتیکی را درک کند که البته تصمیم نهایی نیستند. روز شنبه برای اولین بار در این فصل تصمیم گرفتیم که فضای بیشتری به دست آوریم و از همین رو، ادن را به نوکم حمله فرستادیم زیرا برای اولین بار، فرصت ضد حمله زدن به حریف را داشتیم. ویلیان، هازارد و پدرو معمولا برای چنین مواقعی بسیار مناسب هستند. فکر می‌کنم گزینه خیلی خوبی داشتیم و در آینده هم از آن استفاده خواهیم کرد، به خصوص برای بازی های بزرگ."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان