۵ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های رفسنجان و انار به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر بهداشت دو مرکز جامع خدمات سلامت، دو خانه بهداشت و یک ساختمان ستاد شبکه بهداشتی درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید

5 پروژه بهداشتی در شهرستان‌های رفسنجان و انار به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر بهداشت دو مرکز جامع خدمات سلامت، دو خانه بهداشت و یک ساختمان ستاد شبکه بهداشتی درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، مرکز جامع خدمات سلامت جعفرآباد در زیربنای 500 متر مربع در یک طبقه با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون تومان ساخته شده است. جمعیت تحت پوشش این مرکز 6649 نفر است.

مرکز جامع خدمات سلامت شهری شهید باهنر شهرستان انار با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون تومان در زیربنای 500 متر مربع در یک طبقه برای جمعیت 18 هزار و 345 نفرساخته شده است. در این مرکز، خدماتی مانند بهداشت محیط و حرفه‌ای، مشاوره تغذیه، مراقبت سلامت، سلامت روان و واکسیناسیون و تزریقات ارائه می‌شود.

همچنین، خانه بهداشت روستای روامهران منطقه نوق شهرستان رفسنجان با زیربنای 220 متر مربع در یک طبقه و هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان احداث شده است. جمعیت تحت پوشش این مرکز 1301 نفر است.

براساس این گزارش، خانه بهداشت گلشن شهرستان انار نیز با هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیون تومان در زیربنای 120 متر مربع احداث شده و جمعیت تحت پوشش این مرکز 1500 نفر است.

همچنین پروژه ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار هم، با زیربنای 1000 متر مربع در یک طبقه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان