رئیس کل دادگستری زنجان تاکید کرد

لزوم استفاده از سیستم‌های بروز در دفترخانه‌ها در راستای تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مراجعین

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: استفاده از سیستم‌های بروز در دفاتر در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین و بالا بردن دقت لازم در ثبت مدارک و مستندات مورد توجه دفترخانه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران این استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران گفت: روان سازی، تسهیل و تکریم ارباب رجوع مورد توجه بیشتر این کانون قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران استان گفت: روان سازی، تسهیل و تکریم ارباب رجوع مورد توجه بیشتر این کانون قرار بگیرد.


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: ناکارآمدی در استفاده از سیستم سنتی خصوصاً امضای دفاتر مشکلاتی را بوجود آورده بود که با مکانیزه شدن سیستم و کنترل امورات دیگر شاهد بی نظمی و ناکارآمدی در دفاتر استان نیستیم.


رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: مشاعی بودن مالکیت‌ها برای نهاد‌ها و ادارات زیربط چالش‌هایی را بوجود آورده که امیدوراریم با تعامل با سایر نهاد‌های زیربط این مشکل حل شود.


وی تصریح کرد: استفاده از سیستم‌های بروز در دفاتر در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین و بالا بردن دقت لازم در ثبت مدارک و مستندات مورد توجه دفترخانه‌ها قرار گیرد.


در این دیدار اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران استان گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر