بوفون: از حذف ناپولی و اینتر ناراحت شدم

جانلوئیجی بوفون، گلر پاری سن ژرمن تاکید کرد از اینکه نماینده های ایتالیا در دور بعد رقابت ها تنها دو تیم هستند ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و رم، تنها نمایندگان سری آ در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ خواهند بود. شب گذشته ناپولی با شکست مقابل لیورپول از دور رقابت ها کنار رفت و اینتر با متوقف شدن مقابل آیندهوون، از صعود به دور بعد بازماند. بوفون که به همراه پاری سن ژرمن، با پیروزی 4-1 مقابل ستاره سرخ به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد رسیدند، از حذف این دو تیم ابراز ناراحتی کرد.

 

 

 

 

او گفت:" برای هر دو تیم متاسفم. ناراحتم زیرا ناپولی عملکرد خیلی خوبی داشت و در گروه ما صدرنشین بود، در حالی که اینتر هم فقط به یک پیروزی مقابل آیندهوون نیاز داشت. از جهت دیگری هم ناراحتم و آن این است که با بیشتر بودن تعداد تیم‌های ایتالیایی، شانس من برای بازگشت به ایتالیا و بازی کردن مقابلشان در دور بعد رقابت ها بیشتر بود. ناپولی و اینتر می‌توانستند به عنوان تیم دوم صعود کنند و از آنجایی که ما صدرنشین شدیم، شانس خوبی برای روبرو شدن با آنها در دور بعد داشتیم. آیا این یک گام رو به عقب برای ایتالیا بود؟ نه ولی به نظرم ناراحت کننده بود. این را بدون تعصب ملی می‌گویم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان