برنامه‌های مصلی با اخذ مجوز‌های قانونی برگزار می‌شود

مصلی امام خمینی(ره) نسبت به اظهارنظر برخی از مسئولان مبنی بر برگزاری غیرقانونی نمایشگاه‌ها و سایر برنامه‌ها در این نهاد واکنش نشان داد.

برنامه‌های مصلی با اخذ مجوز‌های قانونی برگزار می‌شود

برنامه‌های مصلی با اخذ مجوز‌های قانونی برگزار می‌شودبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصلی امام خمینی(ره) نسبت به اظهارنظر برخی از مسئولان مبنی بر برگزاری غیرقانونی نمایشگاه‌ها و سایر برنامه‌ها در این نهاد واکنش نشان داد که متن آن به این شرح است:

میزبانی از نمایشگاه‌ها و سایر برنامه‌ها، بر اساس مصوبات شورای فرهنگی مصلی، منوط به اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح قانونی و ارائه آن است و این رویه در همه نمایشگاه‌ها اعم از دولتی و خصوصی اجرا می‌شود.

همچنین جلسات مختلف و مستمری با دستگاه‌های امنیتی و خدماتی کلانشهر تهران، برای هماهنگی و برپایی بهتر رخدادها، برگزار می‌شود که در نمایشگاه‌های پرمخاطب مصلی این جلسات به میزبانی استانداری و فرمانداری تهران تشکیل می‌شود.

از سوی دیگر مواردی نظیر مهیا بودن امکانات و خدمات در شأن مردم، دسترسی آسان، ظرفیت پارکینگی مناسب، فضای سبز و خدمات و امکانات رفاهی و از همه مهم‌تر آرامشی که برای خانواده‌ها مهیا است، باعث شده مجموعه فرهنگی ـ عبادی مصلی هم محل برپایی رخداد‌های مهم بین‌المللی باشد و هم رویداد‌های بزرگ فرهنگی کشور را میزبانی کند.

روابط عمومی مصلای امام خمینی (ره) ضمن قدردانی و تشکر از همراهی‌ها و همکاری‌های همه متولیان اداره پایتخت با مصلی، برای ارائه خدمت بهتر به مردم، از مسئولان محترم تقاضا دارد، از اظهارنظر‌های بدون اطلاع کافی درباره موضوعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب‌رسانی به روند خدمت‌رسانی می‌شود، خودداری کنند.

گفتنی است مصلای امام خمینی (ره)، در صورت اصلاح نکردن موارد مطرح شده از سوی برخی از مسئولان در نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، درباره برگزاری بدون مجوز نمایشگاه‌ها در مصلی، حق پیگیری حقوقی و طرح موضوع در مراجع ذی‌صلاح قانونی را برای خود محفوظ می‌داند.


بیشتر بخوانید: امسال نمایشگاه پاییزه نداریم/ مصلی حق برگزاری هیچ نمایشگاهی را ندارد


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان