آنری: خوب شد که از لیگ قهرمانان حذف شدیم

سرمربی موناکو از حذف شدن تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چندان ناراحت نیست.

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین باخت این فصل تیم فوتبال موناکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه و مقابل دورتموند رقم خورد و این تیم که کنار رفتنش از گردونه رقابت‌ها در هفته اخیر مسجل شده بود، با آماری ضعیف‌تر، به کار خود در مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا پایان داد.

 

 

 

 

تیری آنری، سرمربی موناکو، در پایان بازی گفت: «دورتموند امشب واقعاً ما را به چالش کشید و ما حالا می‌دانیم که چرا این تیم صدرنشین گروهمان است. همه آنها وظایفشان را می‌داند و بازیکنانشان به کسب پیروزی عادت کرده‌اند؛ پس طبیعی است که نتیجه بگیرند. با این حال ما باید خیلی سریع تجدید قوا کنیم و برای بازی برابر لیون آماده شویم، سطح کیفی عملکردمان را بالا ببریم، به صورت روزمره به کیفیت کارمان بیفزاییم و برای ادامه بازی‌های لیگ آماده باشیم.»


آنری افزود: «تغییراتی که در ترکیب تیم‌مان برای این بازی انجام دادیم، متناسب با وضعیت تیم و برنامه بازی‌‌های پیش روی ما بود. تغییری که در تیم ایجاد شده، کاملاً برنامه‌ریزی شده بود. در تیم ما، همه به دنبال به دست آوردن فرصت بازی هستند. با حذف شدنمان از لیگ قهرمانان، حالا بین هر دو بازی، یک هفته فرصت استراحت داریم که این بهتر است.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان