پمپئو: برنامه موشک ایران از کنترل خارج شده است!

وزیر خارجه آمریکا خواستار آن شد که ایران برنامه موشکی متعارف خود را تعطیل کند.

پمپئو: برنامه موشک ایران از کنترل خارج شده است!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدای آمریکا، مایکل پمپئو – وزیر خارجه آمریکا – پس از نشست شورای امنیت که برای بررسی گزارش دبیرکل از اجرای قطعنامه 2231 برگزار شد، گفت: واشنگتن روشن کرد برنامه موشک بالستیک ایران از کنترل خارج شده است. آزمایش های موشکی ایران باید پایان یابد و تحت نظارت عدم اشاعه درآید.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد می خواهیم با تمام اعضای شورای امنیت همکاری کنیم تا محدودیت های سخت تری را در سازمان ملل متحد علیه موشک های بالستیک ایران اعمال کنیم.

پمپئو ادامه داد: باید محدودیت هایی که در قطعنامه 1929 بوده است، بار دیگر اعمال شود. این چیزی است که جهان امروز نیازمند آن است چرا که تهدید ایران واقعی و متوجه ما است.

وی با تکرار گفته های یکنواخت و فاقد توجه در مجامع بین المللی، اظهار کرد برجام نتوانست آنچه را که او فعالیت های بدخواهانه ایران نامید را متوقف کند. شورای امنیت مسئول حفاظت از جان شهروندان در خاورمیانه و آمریکایی ها و اروپایی هایی است که به آن منطقه سفر می کنند.

پمپئو همچنین با اعتراف به اینکه با اروپایی ها درباره برجام اختلاف نظر دارند، گفت: آنها از طرف خود حرف می زنند و من هم از طرف خود، بسیار روشن است که ما درباره برجام اختلاف نظر داریم، آنها آن را یک خط مشی و ما آن را یک فاجعه می بینیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان