نماینده آستان قدس رضوی در تهران خبر داد؛

شکل گرفتن روح تعاون در هر جامعه منجر به همبستگی خواهد شد/اعطای جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت

سروری از اعطای جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت در استان تهران خبر داد.

شکل گرفتن روح تعاون در هر جامعه منجر به همبستگی خواهد شد/اعطای جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت

اهدای 100 پک جهزیه به افراد کم بضاعت در تهران/ توزیع 320 پک جهیزیه تا پایان سال/  روح تعاون اجتماعی در جامعه باید شکل بگیردپرویز سروری نماینده آستان قدس رضوی در تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با کمک مرکز خیریه حضرت رقیه (س) و هماهنگی‌های دفتر آستان قدس رضوی در تهران امروز 100 جهیزیه به افرادی که بضاعت مالی کمی دارند، اهدا شد.

نماینده آستان قدس رضوی در تهران افزود: با توجه به برنامه ای که از قبل تهیه شده قرار است 320 جهیزیه که شامل اقلام اساسی همچون یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و ...است به زوج های جوان در استان تهران اهدا شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تعاون اجتماعی خوبی که صورت گرفته است، توانمندان مالی به کمک افراد نیازمند آمده‌اند و با ایجاد فرهنگ ایثار توانسته اند به نیازمندان اقلامی را اعطا کنند.

سروری با بیان اینکه شکل گرفتن روح تعاون در هر جامعه منجر به ایجاد همبستگی خواهد شد، گفت: از مدت ها قبل افراد با بضاعت کم مالی شناسایی شده اند و جهیزیه اهدایی شامل 13 قطعه لوازم خانگی، وام کمک هزینه 3 میلیون تومانی است .

وی با بیان اینکه زوج های جوان سه روز  مهمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خواهند بود، گفت: ارزش مالی پک‌های اهدایی 5 میلیون تومان است.

نماینده آستان قدس رضوی در تهران با اشاره به اینکه بانک ها و مراکزی که از آن‌ها لوازم خانگی را تهیه کرده‌ایم خودشان هم بانی خیر شده اند، خاطرنشان کرد: لوازم خانگی را با قیمت کمتری نسبت به قیمت مصوب در بازار به ما تحویل داده اند و این عمل یک اقدام سراسری در کشور است و با برنامه ریزی مدیران در استان‌ها انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان