تمایل به خاص بودن، در ابعاد زندگی افرادی که به این سبک علاقه دارند، دیده می شود. بسیار دیده می شود افرادی که دوست دارند از دیگران متفاوت باشند، در کلوپ های خاصی گردهم می آیند و به اشتراک نظرات خود در مورد وسایل شخصی خود می پردازند. خودرو نیز یکی از مهم ترین وسایلی است که در زندگی هر فرد وجود دارد و بسیاری به خودرو خود، به چشم یکی از اعضای خانواده نگاه می کنند. تمایل به خاص بودن خودرو، به شکل های مختلفی دیده می شود و بهترین راه آشنایی با این شیوه های خاص بودن، شرکت در همایش های تیونینگ و آپشن است که همایش لاین استریت نیز یکی از آنها بوده است. این همایش با هدف نمایش خودروهای مولتی برند، تیونینگ، کلاسیک و خودروهای مجهز به سیستم صوتی خاص تدارک دیده شده و زمان برگزاری آن روزهای 22 و 23 ام آذرماه بوده است.
حضور خودروهای ژاپنی در این همایش پر رنگ بود و مدل های مختلفی از مزدا شامل مزدا 323 و
مزدا 3 و نسل دهه نودی هوندا سیویک ، با شکل و شمایلی خاص در این همایش به چشم می خوردند. دو رقیب شناخته شده بازار، پژو 206 و
ام وی ام 315 نیز در این همایش حضور داشتند و هر کدام برتری خود را به رخ دیگری می کشید. حضور خودروهای کلاسیک نیز چشمگیر بود و مخاطبان حتی می توانستند لادا روسی را نیز از نزدیک مشاهده کنند، که نمونه های زیادی از آن در ایران وجود ندارد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این همایش خاص را مشاهده نمایید: