ماهان شبکه ایرانیان

استارت شیری در پرسپولیس با آب‌بندی توسط کاپیتان

ترکیب پرسپولیس بعد از یک سال محرومیت نقل و انتقالاتی در حال تغییرات و حضور ستاره‌های جدید است و برانکو امیدوار است به تقویت موفقیت آمیز تیمش بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری نیز بعد از فسخ قراردادش با پیکان از روز چهارشنبه به اردوی پرسپولیس اضافه شد تا رفته رفته ستاره‌های به خدمت گرفته برای پایان محرومیت نقل و انتقالاتی، تکمیل شوند.


مدافع راست سابق پیکان که در تیم کنونی سابقه هم‌تیمی با سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی نیا را در کارنامه دارد، به خوبی توانسته در جو این تیم جا بیفتد و طی همین مدت کوتاه رابطه صمیمانه‌ای با دیگر بازیکنان شکل داده است.


شیری که بعد از فصل موفق با پیکان در لیگ هفدهم عنوان بازیکن اخلاق‌ را نیز به خود اختصاص داد، اکنون ماجراجویی جدید خود را با پیراهن شماره 17 سرخپوشان آغاز کرده است و باید دید قادر است از این شرایط نیز به خوبی سود برده و در کسب نتیجه لازم به برانکو و دیگر بازیکنان کمک کند یا خیر.


حضور سیدجلال حسینی به عنوان یکی از برترین بازیکنان دفاعی چند فصل اخیر فوتبال ایران می‌تواند بزرگترین پوئن برای این بازیکن محسوب شود تا شرایط فنی و کیفی خود را نیز ارتقا بخشد، خصوصا اینکه این دو بازیکن در نفت تهران نیز هم‌تیمی بودند و خط دفاعی قدرتمندی را نیز شکل داده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان