۵ چیزی که باعث خراب شدن ارتباط می شود!

بسیاری از باورهای غلط درباره عشق وجود دارند و باعث خراب شدن و بدتر شدن ارتباط خواهند شد. بنابراین همه افراد باید با نکات حفظ ارتباط سالم آشنایی لازم را داشته باشند.

دلایل زیادی وجود دارد که می تواند یک رابطه را به خطر بیندازد و آن را به پایان برساند. با این حال آگاه شدن از آنها به شما کمک می کند تا وضعیت را هوشمندانه حل کنید و مانع پیشرفت بیشتر و خراب شدن رابطه خود و همسرتان شوید. در ادامه مطلب دلایل مهمی که رابطه ی عاشقانه را خراب و بدتر می کند، کشف خواهید کرد و می توانید به نحوی هوشمندانه آن ها را حل نمایید.

 

خراب شدن رابطه

 

1. دروغ ها

دروغ گفتن در رابطه یکی از دلایل اصلی است که همه چیز را از بین می رود. دروغ گفتن هیچ ربطی به زن و شوهر بودن، دوستی، روابط فامیلی ندارد. این موضوع حتما باعث بی اعتمادی بیشتر می شود و موجب حسادت و ناامیدی در فرد مقابل خواهد شد. ما فقط درباره خیانت صحبت می کنیم، بلکه منظور ما همه چیزهایی که ممکن است فکر کنید مهم نیستند. شما باید شفاف باشید و حتما با شریک زندگی خود صمیمی و خودمانی شوید. برخی از افراد به علت اینکه رابطه رو به وخامت است، چند بار دروغ می گویند. علت موضوع این است که فقط به دنبال برقرارکردن رابطه هستیم و نمی خواهیم ناامنی های موجود را نشان دهیم. در هر دو مورد حل مشکل ضروری است. زیرا این نوع رابطه ادامه نخواهد یافت.

 

2. نارضایتی جنسی

درست است که رابطه جنسی همه چیز یک ارتباط نخواهد بود. اما قطعا یکی از مهم ترین موضوعات موجود در یک رابطه خواهد بود. اگر این موضوع مورد توجه قرار نگیرد، می تواند منازعات، تنش، نارضایتی و حتی کینه را ایجاد کند. هیچ کس دوست ندارد که از نظر جنسی ناراضی باشد. اما بهترین راه حل آن چیست؟ با شریک زندگی خود صحبت کنید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید. اصل موضوع این است که به دنبال حل این مشکل باشید. اگر عصبانی شده و یا دست روی دست بگذارید، حتما شرایط بدتر خواهد شد. بنابراین خجالت را کنار گذاشته و اگر لازم است یک مشاوره جنسی را انجام دهید.

 

3. خانواده

خانواده می تواند منازعات زیادی ایجاد کند. به عنوان مثال والدینی که همیشه با فرزندان خود درتماس هستند و می خواهند که زندگی آن ها را سازماندهی کنند، این ها همه می تواند رابطه زن و شوهر را تحت تاثیر قرار دهد. راه حل این کار برقراری ارتباط با همسرتان و رسیدن به توافق در مورد مرزها است. اینها به خصوص در ارتباط با خانواده هایی که این کار را انجام می دهند، ضرروی خواهد بود.

 

خراب شدن رابطه

 

4. ناامنی

داشتن تجربه ناموفق قبلی با خیانت یا داشتن ناامنی خاص می تواند ما را بیش از حد حساس کند و سعی بر کنترل شریک زندگی خود داشته باشیم. این اصلا چیز خوبی نیست. ممکن است با این کار حقوق شخص دیگری را پایمال کرده، احساس او را گرفته و بنابراین در طول زمان رابطه شما را تضعیف می کند. فراموش نکنید که هر فرد باید فضای خود را داشته باشد. اگر به این کارها ادامه بدهید، حتما به مرور زمان مشکلات عدیده ای در ارتباط شما پیش خواهد آمد. ناامنی می تواند به عنوان یک مشکل شخصی با روانشناس مطرح شود.

 

5. اهداف مشترک

عشق نمی تواند بر همه چیز غلبه کند. اگر می خواهید مسیری را دنبال کنید که شریک زندگی شما موافق آن نیست، بهتر است که با هم همکاری نکنید زیرا نمی توانید برنامه زندگی مشترک را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال داشتن فرزند، زندگی در یک کشور دیگر، کار در خارج از کشور و ... . اگر می خواهید فرزند داشته باشید، اما شریک زندگی شما موافق نیست، نمی توانید انتظار داشته باشید که این نظر تغییر کند. شما نمی توانید اهداف خود را کنار بگذارید. در این موارد باید پس از گفتگوی مفصل درباره اهداف زندگی ، مسیرهایتان را جدا کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان