در راستای تسهیل دسترسی به خدمات قضایی

کلنگ ساختمان جدید سازمان قضایی استان البرز به زمین زده شد

با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور؛ کلنگ احداث ساختمان جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع در کرج به زمین زده شد.

کلنگ ساختمان جدید سازمان قضایی استان البرز به زمین زده شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، کلنگ احداث ساختمان جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر مربع در کرج به زمین زده شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در این مراسم، به کاهش جرایم نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: کاهش جرایم نظامی و انتظامی در دستور کار سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قرار دارد.

وی تصریح کرد: با همکاری خوب فرماندهان، اجرای برنامه‌های مدون پیشگیرانه و ارائه آموزش‌های قضایی و حقوقی در مجموع موفق شدیم 22 درصد آمار جرایم را کاهش دهیم.


حجت الاسلام بهرامی تأکید کرد: این آرامشی که در فضای کشور حاکم است حاصل تلاش شبانه روزی سربازان این مرز و بوم است.


همچنین رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح البرز در خصوص این پروژه عمرانی گفت: این ساختمان با هزینه‌ای بالغ بر 18 میلیارد تومان ظرف مدت 15ماه به بهره برداری خواهد رسید.

سیدرضا حسینی اظهار داشت: ساختمان فعلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان در بافت شهری و منطقه مسکونی قرار دارد و برای رفاه حال مردم و سهولت در دسترسی، ساخت این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر