ماهان شبکه ایرانیان

مدل One کمپانی مرسدس AMG: سبک‌تر و قدرتمند‌تر از آنچه تصور می‌شد!

رئیس کمپانی AMG یعنی توبیاس موئِرز اخیراً تایید کرده است که تحویل این هایپر خودرو مجهز به تکنولوژی خودرو‌های فرمول وان به مشتریان به دلیل وجود مشکلاتی در زمینه‌ی توسعه به مدت نُه ماه به تاخیر افتاده، به این معنا که تا سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه‌ی این خودرو نخواهیم بود

مدل One کمپانی مرسدس AMG: سبک‌تر و قدرتمند‌تر از آنچه تصور می‌شد!

کمپانی مرسدس AMG از زمان رونمایی مدل One در نمایشگاه خودرو فرانکفورت که بیش از یک سال پیش برگزار شد در رابطه با هایپر خودرو پیش روی خود سکوت اختیار کرده است.

رئیس کمپانی AMG یعنی توبیاس موئِرز اخیراً تایید کرده است که تحویل این هایپر خودرو مجهز به تکنولوژی خودرو‌های فرمول وان به مشتریان به دلیل وجود مشکلاتی در زمینه‌ی توسعه به مدت نُه ماه به تاخیر افتاده، به این معنا که تا سال 2020 شاهد عرضه‌ی این خودرو نخواهیم بود. این موضوع همچنین به این معناست که این خودرو بعد از رقیب اصلی خود یعنی استون مارتین Valkyrie که سال آینده وارد بازار خودرو خواهد شد، عرضه می‌گردد. با این حال با توجه به این که کمپانی مرسدس AMG از این زمان برای سبک‌تر و قدرمند‌تر ساختن مدل وان در مقایسه با اهداف اولیه‌ی پیشنهادی بهره می‌برد، احتمالاً این هایپر خودرو ارزش انتظار را خواهد داشت.

منابع به اطلاع وبسایت Supercar Blog رسانده‌اند که مدل AMG One به منظور کمک به دستیابی به عملکرد فنی مورد نظر، وزنی پایین‌تر و جاه طلبانه‌تر را مورد هدف قرار می‌دهد. البته هیچ هدف بخصوصی در رابطه با وزن این خودرو ذکر نشده اما هدف اولیه‌ی کمپانی مرسدس بنز وزنی در حدود 3000 پوند در نظر گرفته شده بود. به گفته‌ی این منابع مدل AMG One همچنین در مقایسه با خروجی قدرت 1039 اسب بخاری که در ابتدا هدف قرار داده شده بود، کمی قدرتمند‌تر نیز خواهد بود.

علاوه بر این، طبق گزارشات کمپانی مرسدس بنز در حال در نظر گرفتن یک پکیج Motorsport برای این هایپر خودرو بوده که می‌تواند آیرودینامیک مفرط حتی بیشتری را به این خودرو اضافه کرده و به منظور تبدیل این خودرو به یک سلاح مسابقه‌ای مهیب، پرفورمنس را از طریق مکانیزم تولید و انتقال قدرت شش سیلندر هیبرید آن تقویت کند. کمپانی مرسدس در رابطه با توانایی‌های مدل AMG One به حدی مطمئن است که در نظر دارد تا به وسیله‌ی این خودرو رکورد جدیدی را به عنوان یک خودرو تولیدی در پیست نوربرگ رینگ به ثبت رسانده و در حال حاضر در حال آماده سازی این خودرو برای رسیدن به این هدف می‌باشد. مدل One برای دستیابی به این هدف باید به نبرد با لامبورگینی اَوِنتادور SVJ که پس از ثبت زمان شش دقیقه و 44٫97 ثانیه به پادشاه کنونی این پیست تبدیل شده، بپردازد. تنها 275 نمونه از مرسدس AMG One در حال تولید می‌باشد که هر یک با قیمت 2٫7 میلیون دلار عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان