ماهان شبکه ایرانیان

با کم مصرف‌ترین خودرو‌های سدان در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید! (قسمت دوم)

از خودرو‌های چهار دَر ساب کامپکت گرفته تا خودرو‌های سدان سایز متوسط لوکس، گزینه‌ی کم مصرفی در لیست ما وجود دارد که با سلیقه، سبک زندگی و سرمایه‌ی شما مطابقت داشته باشد

با کم مصرف‌ترین خودرو‌های سدان در سال 2019 آشنا شوید! (قسمت دوم)

در هنگام خرید خودرو جدید بودجه بندی برای هزینه‌هایی فراتر از قیمت خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و خرید خودرویی با راندمان سوخت بالا راه بسیار خوبی برای صرفه جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود.

از خودرو‌های چهار دَر ساب کامپکت گرفته تا خودرو‌های سدان سایز متوسط لوکس، گزینه‌ی کم مصرفی در لیست ما وجود دارد که با سلیقه، سبک زندگی و سرمایه‌ی شما مطابقت داشته باشد. برای رسیدن به حداکثر راندمان در زمینه‌ی مصرف سوخت پیشنهاد ما به شما انتخاب یک خودرو پلاگین هیبرید همانند تویوتا پریوس پرایم 2018 است. تکنولوژی پیشرفته‌ی این نوع از خودرو آن‌ها را به گزینه‌های گران‌ قیمت‌تری در مقایسه با مدل‌های هیبرید معمولی تبدیل می‌کند اما این خودرو‌های پلاگین هیبرید هستند که در دراز مدت و در زمینه‌های مختلف باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهند شد. محاسبات راندمان سوخت خودرو‌های پلاگین هیبرید با استفاده از ترکیب بنزین و قدرت برق می‌تواند بیش از دو برابر راندمان سوختی که در مدل‌های هیبرید عادی شاهد هستیم، برسد. به علاوه، این نوع خودرو قادر است تا چند مایل مسافت را تنها با استفاده از قدرت برقی بپیماید. حتی برای خریدارانی که خودرو‌های مجهز به موتور‌های بنزین سوز را ترجیح می‌دهند نیز چندین مدل سدان بسیار مناسب وجود دارد که می‌توانند توقف‌های بی‌وقفه در پمپ بنزین‌ها را به پدیده‌ای در گذشته تبدیل کنند. این مدل‌های سدان عمدتاً‌ به وسیله‌ی محاسبات هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا به انجام رسیده رتبه بندی شده‌اند که این محاسبات، با فرض پیمودن مسافت 15000 مایل در هر سال و ترکیب 55 درصد رانندگی در سطح شهر و 45 درصد رانندگی در بزرگراه به دست آمده‌اند. برای مشاهده‌ی مدل‌های سدان جدیدی که بهترین راندمان سوخت را برای شما فراهم می‌کنند ما را در ادامه‌ی این مطلب همراهی کنید. به یاد داشته باشید که امتیازات ذکر شده در ادامه‌ی این مطلب که توسط وبسایت یو اس نیوز به هر خودرو اعطا شده ممکن است همزمان با در دسترس قرار گرفتن داده‌های امتیاز دهی جدید تغییر کنند:

11) هوندا اینسایت 2019

راندمان سوخت: 52 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 800 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

قیمت: 22٫830 دلار

راندمان سوخت هوندا اینسایت 2019 برابر با 55 مایل بر گالن در شهر و 49 مایل بر گالن در بزرگراه برآورد شده است که یکی از بالاترین ارقام موجود در میان خودرو‌های کامپکت به شمار می‌رود. این سدان 151 اسب بخاری از یک موتور چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی برخوردار است که قدرت رضایت بخشی را برای رانندگی در سطح شهر یا رانندگی پر سرعت در بزرگراه فراهم می‌کند. این خودرو همچنین سواری راحتی را برای رانندگی روزمره ارائه کرده و دارای هندلینگ نسبتاً نرمی نیز می‌باشد. مدل برتر هوندا اینسایت یعنی ورژن Touring این خودرو با شروع قیمتی در حدود 28٫000 و راندمان سوخت پایین‌تری برابر با 51 مایل بر گالن در شهر و 45 مایل بر گالن در بزرگراه عرضه می‌گردد. با این وجود، این خودرو به تمامی آپشن‌های موجود مانند روکش چرم در داخل اتاق و صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی مجهز می‌باشد.

10) تویوتا کمری هیبرید 2019

راندمان سوخت: 52 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 800 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫0 (2018)

قیمت: 28٫150 دلار

تویوتا کمری هیبرید LE 2019 که ورژن پایه‌ی این اتومبیل محسوب می‌شود طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست دارای مصرف سوختی برابر با 51 مایل بر گالن در شهر و 53 مایل بر گالن در بزرگراه می‌باشد. این خودرو همچنین با به همراه داشتن یک موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی که مجموعاً قادر به تولید 176 اسب بخار قدرت می‌باشند، از یکی از قدرتمند‌ترین مکانیزم‌های تولید و انتقال قدرت هیبرید در کلاس خود برخوردار است. با این حال سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT این خودرو در مواقعی عملکرد کندی را در هنگام تغییر دنده از خود به نمایش می‌گذارد. شما همچنین می‌توانید با خرید مدل 2018 این خودرو که راندمان سوخت مشابهی را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. ورژن‌های XLE و SE تویوتا کمری هیبرید 2019 هر دو با ثبت مصرف سوخت 44 مایل بر گالن در شهر و 47 مایل بر گالن در بزرگراه، در زمینه‌ی ارقام راندمان سوخت با فاصله‌ای اندک این خودرو را دنبال می‌کنند.

9) هیوندا سوناتا پلاگین هیبرید 2018

راندمان سوخت: 99 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 800 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

قیمت: 33٫250 دلار

هیوندا سوناتا پلاگین هیبرید 2018 با استفاده از سوخت بنزینی و نیروی برق دارای راندمان سوخت99 MPGe می‌باشد. این خودرو قارد است تا مسافتی 28 مایلی را تنها با استفاده از نیروی برق بپیماید که شعاع حرکتی بسیار خوبی برای این کلاس خودرو به شمار می‌رود. هیوندا سوناتا از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی برخوردار است که این دو موتور مجموعاً قادر به تولید 202 اسب بخار قدرت می‌باشند. علاوه بر این، سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت به کار رفته در این خودرو عملکرد بی‌صدا و نرمی را نیز به نمایش می‌گذارد. کمپانی هیوندا همچنین یک مدل سوناتا هیبرید غیر پلاگین را نیز روانه‌ی بازار می‌کند که از راندمان سوخت پایین‌تری برخوردار بوده و هزینه‌ی سالانه‌ی این خودرو در زمینه‌ی سوخت 200 دلار بیشتر از همتای پلاگین خود می‌باشد.

8) فورد فیوژن Energi 2019

راندمان سوخت: 103 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 800 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫8

قیمت: 36٫595 دلار

مدل پلاگین هیبرید فیوژن Energi 2019 کمپانی فورد که در کلاس خودرو‌های سایز متوسط ما قرار می‌گیرد، راندمان سوخت 103 MPGe را به نام خود ثبت می‌کند. این خودرو می‌تواند تنها با استفاده از نیروی برقی خود تا 26 مایل مسافت را بپیماید که این رقم در مقایسه با شعاع حرکتی که رقبای نزدیک به این خودرو ارائه می‌کنند بسیار پایین محسوب می‌شود. فورد فیوژن Energi به یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر مجهز است که به یک موتور الکتریکی، یک باطری لیتیوم آیون، و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT نیز متصل است. مجموع این ترکیب قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت خواهد بود. شتاب ارائه شده توسط این خودرو برای رانندگی در سطح شهر کفایت می‌کند اما عبور از خودرو‌های کم سرعت‌تر در بزرگراه می‌توان به امری چالش برانگیز تبدیل شود.

7) کیا اپتیما پلاگین هیبرید 2019

راندمان سوخت: 103 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 800 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4 (2018)

قیمت: 35٫290 دلار

بر اساس محاسبات آژانس حفاظت از محیط زیست راندمان سوخت کیا اپتیما پلاگین هیبرید 2019 برابر با 103 MPGe برآورد شده است. شعاع حرکتی برقی 29 مایلی این خودرو یکی از طولانی‌ترین نمونه‌های موجود به عنوان یک سدان هیبرید سایز متوسط به شمار می‌رود. این خودرو همچنین از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی با خروجی قدرت 202 اسب بخار برخودار است. درست همانند دیگر مدل‌های اپتیما ورژن پلاگین هیبرید این خودرو نیز ویژگی‌هایی مانند سیستم اطلاعاتی – سرگرمی کاربر پسند و سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی امتیازات ایمنی مناسب را ارائه می‌دهد. با این حال به دلیل وجود باطری سیستم هیبرید صندوق عقب این خودرو فاقد فضای چندان زیادی می‌باشد.

6) تویوتا پریوس اکو 2018

راندمان سوخت: 56 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

قیمت: 23٫475 دلار

تویوتا پریوس به عنوان پیشرو در میان خودرو‌های دوستدار محیط زیست دارای سابقه‌ی طولانی مدتی می‌باشد. در نتیجه مدل 2018 این خودرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در ورژن اکو این خودرو شاهد راندمان سوخت 58 مایل بر گالن در شهر و 53 مایل بر گالن در بزرگراه هستیم. ترکیب یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی خروجی قدرت این خودرو را به 121 اسب بخار رسانده است. مدل‌های پریوس غیر اکو از وزن بالاتر و راندمان سوخت کم‌تری نسبت به این خودرو برخودار می‌باشند اما در عین حال امکانات بیشتری را نیز ارائه می‌دهند. تمامی مدل‌های پریوس از فضای حمل بار بزرگ و امکانات پیش فرض فراوانی مانند سیستم کنترل آب و هوای خودکار و سیستم کروز کنترل منطبق شونده بهره می‌برند. با این حال رقبای تویوتا پریوس از صندلی‌های بزرگ‌تری در قسمت عقب خودرو برخوردار می‌باشند.

5) هیوندا یونیک Blue 2018

راندمان سوخت: 58 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

قیمت: 22٫400 دلار

در حالیکه مدل یونیک پلاگین از مصرف سوخت بهینه‌تری برخوردار است اما این هیوندا یونیک هیبرید Blue 2019 است که موفق به قرار گرفتن در میان پنج سدان برتر در زمینه‌ی مصرف سوخت می‌شود. به گفته‌ی آژانس حفاظت از محیط زیست مصرف سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 57 و 59 مایل بر گالن برآورد شده است. هیوندا یونیک هیبرید نیز همانند همتای پلاگین خود از شتابی چابک برخوردار بوده که نتیجه‌ی ترکیب 139 اسب بخاری یک موتور 1٫6 لیتری چهار سیلندر، موتور الکتریکی، و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت به شمار می‌رود. مدل‌های یونیک غیر Blue از امکانات بیشتر و در عین حال راندمان سوخت پایین‌تری برخوردار می‌باشند. به علاوه قیمت این خودرو‌ها در مقایسه با یونیک هیبرید Blue بالاتر خواهد بود. امکانات اطلاعاتی – سرگرمی بصری در صدر نقاط قوت این خودرو قرار دارد. هندلینگ بی‌رمق و فضای متوسط در صندلی‌های پشتی نیز از جمله نقاط منفی این خودرو به شمار می‌رود.

4) شورولت وُلت 2019

راندمان سوخت: 106 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4 (2018)

قیمت: 33٫520 دلار

شورولت وُلت 2019 با اختلاف بسیار کمی جایگاهی را در رتبه‌های اول تا سوم لیست کم مصرف‌ترین خودرو‌های سدان از دست می‌دهد. طبق محاسبات انجام شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست راندمان سوخت این خودرو معادل 106 MPGe برآورد شده است. به ادعای کمپانی شورولت، مدل ولت 2019 با استفاده از یک باطری به طور کامل شارژ شده می‌تواند مسافتی 53 مایلی را طی کند. قدرت شورولت ولت 2019 به وسیله‌ی یک موتور 1٫5 لیتری چهار سیلندر و دو موتور برقی که قادر به تولید قدرت چشمگیر 149 اسب بخار می‌باشند، تامین می‌شود. این خودرو علاوه بر راندمان سوخت بالا، دو ویژگی کمیاب در خودروهای هیبرید که شامل شتاب سریع و ترمزهای بازسازی کننده‌ی نرم می‌شود را نیز ارائه می‌دهد.

3) هوندا کلاریتی 2018

راندمان سوخت:110 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫1

قیمت: 33٫400 دلار

کمپانی هوندا ورژن پلاگین هیبرید مدل کلاریتی را برای سال 2018 معرفی نمود. این خودرو سدان که سواری نرمی را ارائه می‌دهد، در حالت تمام برقی برابر با 110 MPGe و در حالتیکه موتور بنزین سوز نیز وارد عمل می‌شود برابر با 42 مایل بر گالن به صورت ترکیبی مصرف سوخت دارد. این خودرو همچنین صرفاً با استفاده از نیروی الکتریکی از یک شعاع حرکتی بی‌نظیر 47 مایلی برخوردار خواهد بود. موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر به همراه موتور الکتریکی و باطری لیتیوم آیون در مجموع قدرتی 212 اسب بخاری و شتابی چابک را در سطح شهر ارائه می‌دهند. علاوه بر مزیت توقف‌های کم‌تر در پمپ بنزین‌ها، هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت 700 دلاری این خودرو یکی از پایین‌ترین ارقام در میان خودرو‌های سدان سایز متوسط به شمار می‌رود. سیستم سوسپانسیون نرم این خودرو سواری نرم و در عین حال هندلینگی بی‌رمق را فراهم می‌کند. به علاوه شتاب این خودرو در بزرگراه از چابکی لازم برخوردار نمی‌باشد.

2) هیوندا یونیک پلاگین 2019

راندمان سوخت:119 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 650 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

قیمت: 25٫350 دلار

هیوندا یونیک پلاگین هیبرید 2019 جایگاه دوم لیست کم‌ مصرف‌ترین خودرو‌های سدان را به خود اختصاص داده است. راندمان سوخت این خودرو برابر با 119 MPGe برآورد شده و شعاع حرکتی برقی آن به رقم فوق العاده‌ی 29 مایل می‌رسد. ترکیب یک موتور 1٫6 لیتری چهار سیلندر، یک موتور الکتریکی، و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت، قدرتی برابر با 139 اسب بخار و شتابی چالاک به عنوان یک خودرو هیبرید را برای هیوندا یونیک پلاگین به ارمغان آورده است. کمپانی هیوندا مدل یونیک هیبرید را در سال 2017 معرفی نمود و ورژن پلاگین این خودرو نیز در سال 2018 به خط تولید این شرکت ملحق شد. به علاوه، یک مدل تمام برقی هیوندا یونیک نیز برای سال 2019 موجود می‌باشد که از راندمان سوخت فوق العاده‌ی 136 MPGe برخوردار است.

1) تویوتا پریوس پرایم 2018

راندمان سوخت: 133 MPGe

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 600 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

قیمت: 27٫300 دلار

مدل کامپکت پلاگین هیبرید کمپانی تویوتا یعنی پریوس پرایم 2018 یکی از بهترین راندمان‌های سوخت موجود در بازار کنونی خودرو را ارائه می‌دهد. به طوریکه راندمان سوخت این خودرو با استفاده از سوخت بنزین و نیروی برق برابر با 133 MPGe برآورد شده و از یک شعاع حرکتی برقی 25 مایلی نیز برخوردار می‌باشد. قدرت مورد نیاز این خودرو‌ی برنده‌ی عنوان بهترین خودرو جدید برای نوجوانان در سال 2018 را یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر که به دو موتور الکتریکی و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT متصل، تامین می‌کند. این ترکیب قادر به تولید 121 اسب بخار قدرت می‌باشد. به یاد داشته باشید که تویوتا پریوس پرایم نیز همانند بیشتر خودرو‌ هیبرید دیگر، راندمان سوخت فوق العاده را در ازای قدرت ارائه می‌کند. این خودرو همچنین تنها فضای کافی برای حمل چهار سرنشین را ارائه می‌دهد که این ویژگی آن را به سدانی غیر عادی در بازار آمریکا تبدیل می‌کند. با این حال تمامی چهار سرنشین این خودرو در راحتی کامل به سر خواهند برد. حتی صندلی‌های ردیف جلو این خودرو به صورت پیش فرض به سیستم گرمایشی مجهز هستند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان