بهترین خودرو‌های شش سیلندر در سال ۲۰۱۸ را بشناسید! (قسمت دوم)

اما با این حال خریدارانی که موتور‌های شش سیلندر را ترجیح می‌دهند همچنان گزینه‌های زیادی را پیش رو دارند. با این وجود که ما این لیست را به تنها خودرو‌های عادی (بجز کراس اور‌ها، شاسی بلند‌ها و خودرو‌های بارکش) محدود کردیم اما این لیست همچنان شامل محدوده‌ی وسیعی می‌شود که از خودرو‌های سدان پایه تا خودرو‌های اسپورت و مدل‌های لوکس را در بر می‌گیرد.

بهترین خودرو‌های شش سیلندر در سال 2018 را بشناسید! (قسمت دوم)

موتورهای چهار سیلندر و به خصوص نسخه‌های توربو شارژ آن‌ها از آنجاییکه ترکیب وسوسه انگیزی از قیمت پایین،‌ راندمان و قدرت بالا را ارائه می‌دهند، بیش از پیش در حال پیدا کردن راه خود به درون اتومبیل‌‌های بیشتر هستند.

اما با این حال خریدارانی که موتور‌های شش سیلندر را ترجیح می‌دهند همچنان گزینه‌های زیادی را پیش رو دارند. با این وجود که ما این لیست را به تنها خودرو‌های عادی (بجز کراس اور‌ها، شاسی بلند‌ها و خودرو‌های بارکش) محدود کردیم اما این لیست همچنان شامل محدوده‌ی وسیعی می‌شود که از خودرو‌های سدان پایه تا خودرو‌های اسپورت و مدل‌های لوکس را در بر می‌گیرد.

بنابراین قیمت‌ها و میزان قدرت هر خودرو متفاوت خواهد بود که نشان دهنده‌ی محدوده‌ی گسترده‌ی خودرو‌هایی است که همچنان از موتور شش سیلندر در زیر کاپوت خود بهره می‌برند. سپس ما برای مرتب ساختن این لیست از خودرو‌های نه چندان خوب تا بهترین خودرو، از رتبه بندی‌های‌ خودرو‌ جدید وبسایت یو اس نیوز بر اساس امتیاز کلی هر خودرو استفاده کردیم. اگر قصد خرید یک خودرو شش سیلندر جدید در سال جاری را دارید بهتر است مدل‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید را در لیست اولویت خود قرار دهید. برای شناخت بهترین خودرو‌های شش سیلندر موجود در بازار امروز با ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید:

کرایسلر 300 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 28٫995 دلار

خروجی قدرت : 292 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫6

کمپانی کرایسلر برای سال 2018 قیمت مدل 300 خود را کاهش داده که باعث شده تا این مدل سدان به یکی از خودرو‌های ارزان‌ قیمت‌تر در رتبه بندی‌ خودروهای سایز بزرگ ما تبدیل شود. خبر حتی بهتر این است که مدل پایه این خودرو به همراه یک موتور 3٫6 لیتری شش سیلندر قدرتمند با توان تولید 292 اسب بخار قدرت عرضه می‌شود و بنابراین برای دستیابی به اهداف این لیست نیازمند پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای نخواهید بود. کمپانی کرایسلر همچنین مکانیزم تولید و انتقال قدرت شش سیلندر این خودرو را به وسیله‌ی یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب تکمیل می‌کند. به علاوه، سیستم دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک آپشن ارائه می‌گردد. اما با این وجود باید توجه داشته باشید که این خودرو از هندلینگی نرم برخوردار است. این موضوع اغلب به معنی سواری راحت تفسیر می‌شود اما این مسئله در رابطه با این خودرو صادق نیست. از امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو می‌توان به دوربین دید پشت و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8٫4 اینچی با قابلیت ادغام تلفن‌های همراه هوشمند از طریق اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

بویوک LaCrosse Preferred 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 36٫170 دلار

خروجی قدرت : 310 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫6

مدل LaCrosse کمپانی بویوک که یک سدان سایز بزرگ کاربردی به شمار می‌رود، می‌تواند به عنوان گزینه‌ی دیگری برای کسانی که به دنبال موتور شش سیلندر هستند در نظر گرفته شود. کمپانی بویوک موتوری 3٫6 لیتری شش سیلندر با توان تولید 310 اسب بخار قدرت که به یک سیستم انتقال قدرت نُه سرعت اتوماتیک جدید متصل است را به همراه این خودرو ارائه می‌دهد. این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به صورت مجهز به سیستم سواری دیفرانسیل جلو عرضه شده و سواری دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک آپشن قابل دسترس خواهد بود. برای دریافت ترکیب ذکر شده، می‌توانید خودرو خود را به ورژن Preferred ارتقاء دهید که یک قدم بالاتر از مدل پایه محسوب می‌شود. از امکانات از پیش موجود در این خودرو می‌توان به دوربین دید پشت، وای فای هات اسپات، صندلی‌های جلویی برقی، سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو، و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

آلفا رومئو جولیا Quadrifoglio 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 73٫700 دلار

خروجی قدرت : 505 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫6

مدل جولیا کمپانی آلفا رومئو که یک خودرو سایز کوچک لوکس قدرتمند و زیبا به شمار می‌رود در حقیقت با به همراه داشتن یک موتور چهار سیلندر قدرتمند، به خودی خود خودرو رضایت بخشی محسوب می‌شود. با این وجود اگر از عهده خرید ورژن برتر این خودرو یعنی مدل Quadrifoglio بر می‌آیید از خروجی قدرت 505 اسب بخاری که به لطف وجود یک موتور 2٫9 لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلوی متصل به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب حاصل شده، لذت خواهید برد. در مدل Quadrifoglio همچنین امکانات فراوانی شامل یک صفحه نمایش 8٫8 اینچی، دوربین دید پشت، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، فرمان مجهز به سیستم گرمایشی، تزئینات فضای داخلی از جنس فیبر کربن، سنسور‌‌های پارک در قسمت جلوی خودرو، سیستم هشدار دهنده برخورد از جلو، و سیستم نظارت بر نقطه کور به لیست امکانات پیش فرض این خودرو اضافه شده است.

مرسدس بنز SL 450 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 88٫200 دلار

خروجی قدرت : 362 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫6

مدل رودستر مرسدس بنز SL که جایگاهی در اواسط کلاس خودرو‌های اسپورت لوکس را به خود اختصاص داده است، این پتانسیل را دارد که به سرعت به خودرویی گران قیمت بدل شود. خوشبختانه مدل پایه‌ی این خودرو به همراه یک موتور شش سیلندر فوق العاده و همچنین امکانات پیش فرض فراوان عرضه می‌گردد. زمانیکه مدل پایه‌ی این خودرو یعنی مدل SL 450 را انتخاب می‌کنید از یک خروجی قدرت 362 اسب بخاری که از یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو حاصل می‌شود برخوردار خواهید شد که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نه سرعت به چرخ‌های عقب این خودرو منتقل می‌گردد. از ویژگی‌هایی که در مدل SL به چشم می‌خورد می‌توان به سقف هارد تاپ جمع شدنی به همراه پنل سقفی مرکزی از جنس شیشه، بلوتوث، دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و سیستم جهت یابی اشاره کرد. به علاوه، این امکان برای شما وجود دارد تا از سیستم Pre-Safe که میزان محفاظت از سرنشینان در زمانیکه برخورد قریب الوقوع است را افزایش می‌دهد، نیز برخوردار شوید.

آئودی A8 L 3.0 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 82٫500 دلار

خروجی قدرت : 333 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫6

در صورتیکه لوکس بودن و اندازه خودرو برای شما ملاک است آئودی A8 گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این خودرو که در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس جای می‌گیرد تنها به عنوان مدلی با فاصله‌ی بلند میان دو محور چرخ عرضه می‌گردد. مدل پایه‌ی A8 به یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر سوپر شارژ با توان تولید 333 اسب بخار قدرت مجهز است که به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت، سیستم سواری دو دیفرانسیل Quattro آئودی، و سیستم سوسپانسیون هوایی که این خودرو را قادر می‌سازد تا در مسیر‌های جاده‌ای سواری نرمی را ارائه دهد، عرضه می‌گردد. مدل A8 همچنین از لیست بلندی از امکانات پیش فرض مانند روکش چرمی در فضای داخلی، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم در 18 حالت مختلف، دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی نسبتاً قدیمی مجهز به یک کنترل‌گر تاچ پد که این سیستم در هنگام عرضه‌ی مدل باز طراحی شده‌ی A8 2019 اصلاح خواهد شد، بهره می‌برد.

لکسوس LS 500h 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 79٫510 اسب بخار

خروجی قدرت : 354 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫6

لکسوس LS 500h که برای سال 2018 مجدداً طراحی شده و در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس قرار می‌گیرد، یک خودرو هیبرید گران قیمت دیگر در لیست بهترین‌ خودرو‌های شش سیلندر ما به شمار می‌رود. اگرچه مدل LS در رقابت با دیگر خودرو‌ها به لحاظ امکانات تکنولوژی کمی عقب‌تر است اما از این گذشته،‌ مدل LS خودرویی به خوبی توسعه یافته با عملکردی مطلوب محسوب می‌شود. مدل 500h از یک موتور 3٫5 لیتری شش سیلندر متصل به دو موتور الکتریکی و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ده سرعت بهره می‌برد که نتیجه‌ی این ساختار، خروجی قدرتی معادل 354 اسب بخار می‌باشد. به علاوه، سیستم سواری دیفرانسیل عقب به صورت پیش فرض و سیستم سواری دو دیفرانسیل به عنوان آپشن عرضه می‌گردد. امکاناتی مانند استارت دکمه‌ای، دوربین دید پشت، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم تشخیص عابرین پیاده، سنسور‌های پارک در قسمت جلو و عقب خودرو، سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 12٫3 اینچی به همراه قابلیت تشخیص دست خط، رادیو HD، و رادیو ماهواره‌ای به صورت از پیش تعیین شده در این خودرو موجود خواهد بود.

کیا کادِنزا 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 32٫290 دلار

خروجی قدرت : 290 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫7

مدل کادنزا که در کلاس خودرو‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد خودرویی کامل و به نسبت هزینه‌ی پرداختی ارزشمند است که همراه با یک موتور شش سیلندر و امکانات پیش فرض فراوان روانه‌ی بازار می‌گردد. تمامی مدل‌های کادنزا به یک موتور 3٫3 لیتری شش سیلندر با توان تولید 290 اسب بخار قدرت، سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت، سواری دیفرانسیل جلو، و سیستم حالت رانندگی قابل انتخاب مجهز خواهند بود. این ترکیب منحصراً ترکیبی اسپورت محسوب نمی‌شود اما با این حال گزینه‌ی مناسبی برای گشت زدن‌های راحت به شمار می‌رود. ورژن پایه‌ی کادنزا که مدل Premium نام دارد به طور پیش فرض از امکاناتی مانند یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال اپل کار پلی و اندروید اتو، بلوتوث،‌ و رادیو ماهوا‌ره‌ای برخوردار می‌باشد. قابلیت دوربین دید پشت تنها ویژگی ایمنی از پیش تعیین شده در این خودرو محسوب شده و امکانات ایمنی کنشی اضافی این قابلیت را دارند تا قیمت این خودرو را به سرعت افزایش دهند.

آئودی A6 3.0 Premium Plus 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 56٫500 دلار

خروجی قدرت : 340 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫7

خودرو سایز متوسط لوکس کمپانی آئودی یعنی مدل A6 یک خودرو سدان زیبا، راحت و کامل در نظر گرفته می‌شود. آئودی A6 به همراه چندین آپشن‌ موتور مختلف شامل یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر سوپر شارژ با خروجی قدرت 340 اسب بخار که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت متصل است عرضه می‌گردد. مدل A6 Premium Plus که در جایگاهی بالاتر از مدل پایه‌ی این خودرو قرار دارد، پایین‌ترین مدل این خودرو است که توانایی مجهز شدن به یک موتور شش سیلندر را دارد. علاوه بر این قیمتی که در اینجا به آن اشاره شده شامل هزینه‌ی ارتقاء به سیستم سواری دو دیفرانسیل Quattro که در مدل Premium Plus یک آپشن محسوب می‌شود اما با این حال یکی از شناخته شده‌ترین ویژگی‌های کمپانی آئودی به شمار می‌رود، نیز می‌شود. با خرید این خودرو علاوه بر یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی از امکاناتی مانند دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم نظارت بر نقطه کور، و صفحه نمایش لمسی 8٫3 اینچی به همراه سیستم جهت یابی برخوردار خواهید شد.

مرسدس بنز AMG E 43 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 71٫600 دلار

خروجی قدرت : 396 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫7

مرسدس بنز کلاس E یک خودرو سایز متوسط لوکس است که در کنار مدل سدان ورژن‌های دیگری مانند کوپه، کانورتیبل، و واگن را نیز ارائه می‌دهد. با این حال در صورتیکه به انتخاب مدل پرفورمنس بالای AMG E 43 بپردازید، گزینه‌های کوپه و کانورتیبل را از دست خواهید داد. موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو 396 اسب بخاری که قدرت مدل AMG E 43 را تامین می‌کند ممکن است بتواند به لطف شتاب فوق العاده، سیستم هدایت چابک، و سواری نرم خود شما را متقاعد سازد که این فداکاری ارزشش را داشته است. این خودرو همچنین از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نُه سرعت و سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز برخوردار می‌باشد. یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 12٫3 اینچی به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود که این سیستم شامل قابلیت‌هایی مانند فرمان‌های صوتی، سیستم جهت یابی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز می‌شود. از دیگر امکانات موجود در این خودرو می‌توان به یک دوربین 360 درجه، روکش چرم Nappa در فضای داخلی، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

شورولت کامارو 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 27٫400 دلار

خروجی قدرت : 335 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫7

اگر به دنبال یک خودرو اسپورت ارزان قیمت که به موتور شش سیلندر مجهز باشد هستید، مدل کامارو کمپانی شورولت از آنجاییکه در رتبه بندی‌های ما موفق به کسب جایگاه سوم شده یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد. شما می‌توانید یک موتور 3٫6 لیتری شش سیلندر با توان تولید 335 اسب بخار قدرت را به مدل پایه‌ی شورولت کامارو اضافه کنید و علاوه بر این سیستم‌های انتقال قدرت موجود برای این خودرو نیز شامل یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت و یا یک سیستم اتوماتیک هشت سرعت می‌شوند. علاوه بر سیستم سواری دیفرانسیل عقب امکاناتی از قبیل دوربین دید در پشت، وای فای هات اسپات،‌ سیستم ایمنی قابل تنظیم Teen Driver،‌ و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز به صورت از پیش تعیین شده همراه با این خودرو عرضه خواهند شد.

پورشه پانامرا 4 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 89٫600 دلار

خروجی قدرت : 330 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫7

پورشه پانامرا که در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس قرار گرفته و جایگاهی برتر را در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس به خود اختصاص داده است، تقریباً تمامی ویژگی‌های مورد نظر یک خریدار شامل یک موتور شش سیلندر قدرتمند در میان آپشن‌های موتور خود را ارائه می‌کند. این موتور 3٫0 لیتری توربو شارژ قادر به تولید 330 اسب بخار قدرت بوده و همراه با یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت عرضه می‌گردد. اگرچه مدل پایه‌ی پانامرا که در جایگاهی پایین‌تر از مدل پانامرا 4 قرار می‌گیرد نیز به همین موتور مجهز است اما سیستم سواری دو دیفرانسیل آپشن ارزشمندی است که خریداران احتمالی بهتر است آن را در نظر داشته باشند. دوربین دید پشت، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی، وای فای هات اسپات، سیستم جهت یابی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، از جمله امکانات موجود در این اتومبیل خواهند بود.

جنسیس G80 اسپورت 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 41٫750 دلار

خروجی قدرت : 311 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫8

مدل G80 کمپانی جنسیس بر خلاف آنچه که از یک خودرو لوکس انتظار می‌رود خودرو ارزان قیمتی محسوب می‌شود و قرار گرفتن آن در جایگاه دوم کلاس خودرو‌های سایز متوسط لوکس، کیفیت این خودرو را به اثبات می‌رساند. این خودرو به همراه یک موتور 3٫8 لیتری شش سیلندر با توان تولید 311 اسب بخار قدرت که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت نیز متصل است، عرضه می‌گردد. این ترکیب برای رانندگی روزانه در شهر و بزرگراه بسیار مناسب خواهد بود. به علاوه،‌ در این خودرو سیستم سواری دیفرانسیل عقب به صورت پیش فرض و سیستم سواری دو دیفرانسیل به عنوان یک آپشن ارائه خواهد شد. امکاناتی مانند سیستم اطلاعاتی – سرگرمی به همراه استارت دکمه‌ای، دوربین دید پشت، یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و یک صفحه نمایش 4٫3 اینچی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو از جمله تجهیزاتی هستند که در تمامی مدل‌های جنسیس به چشم می‌خورند.

کادیلاک ATS-V 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 61٫595 دلار

خروجی قدرت : 464 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫8

مدل سایز کوچک لوکس کمپانی کادیلاک که ATS نام دارد، به عنوان یک خودرو قدرتمند و مناسب رفت و آمد‌های روزانه گزینه‌ا‌ی زیبا و مدرن محسوب شده و قرار گرفتن در جایگاه پنجم در رتبه بندی ما را مدیون امتیازات ایمنی بسیار خوب و پرفورمنسی جذاب می‌باشد. ورژن برتر این خودرو که ATS-V نام دارد از آنجاییکه از یک موتور 3٫6 لیتری شش سیلندر با توان تولید 464 اسب بخار قدرت که در کنار یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت به یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز متصل است، برخوردار می‌باشد ارزش ولخرجی کردن را خواهد داشت. اما در صورتیکه آپشن ورژن کوپه را به مدل سدان آن ترجیح می‌دهید مجبور به پرداخت چند هزار دلار بیشتر خواهید شد. مدل ATS-V به منظور برخورداری از هندلینگ و ترمزی حتی بهتر به امکاناتی مانند سیستم سوسپانسیون قابل تنظیم و ترمز‌های پرفورمنسی Brembo مجهز شده است. در داخل اتاق این خودرو همچنین شاهد به کارگیری از تجهیزاتی مانند دوربین دید پشت و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و همچنین سیستم تنظیمات ایمنی Teen Driver هستیم.

تویوتا آوالون 2019

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 35٫500 دلار

خروجی قدرت : 301 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫9

تویوتا آوالون در حال حاضر مدل برتر در رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما به شمار می‌رود. این خودرو که برای مدل سال 2019 به طور کامل باز طراحی شده خودرویی ایمن، کارآمد، و همچنین کاربردی برای رفت و آمد‌های روزانه است که به صورت پیش فرض همراه با یک موتور 3٫5 لیتری شش سیلندر با توان تولید 301 اسب بخار قدرت و همچنین یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت،‌ سواری دیفرانسیل جلو، و حالت‌های رانندگی قابل انتخاب که امکان تنظیم دینامیک رانندگی را برای شما فراهم می‌کنند عرضه می‌گردد. طراحی مجدد تویوتا آوالون باعث شده تا این خودرو در مقایسه با مدل پیشین خود ظاهر اسپورت‌تر و لوکس‌تری به خود گرفته و لیست امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. با خرید این خودرو از امکاناتی مانند دوربین دید عقب، پکیج Safety Sense Plus تویوتا که شامل تجهیزات ایمنی فعال می‌شود، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی همراه با یک صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، پنج درگاه یو اس بی، اپل کار پلی، و Siri Eyes Free بهره مند خواهید شد.

آئودی S4 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 51٫400 دلار

خروجی قدرت :‌ 354 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 8٫9

کمپانی آئودی برای سال 2018 مدل پرفورمنس بالای S4 را به خط تولید A4 خود مجدداً معرفی نمود. این خودرو سایز کوچک لوکس که امتیازات بالایی را نیز به خود اختصاص داده گزینه‌ای تکمیل و نسبتاً‌ کاربردی به شمار می‌رود. آئودی S4 به یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر توربو شارژ مجهز است که این موتور قادر به تولید قدرتی معادل 354 اسب بخار می‌باشد. این موتور در ترکیب با یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دو دیفرانسیل استاندارد، علاوه بر ارائه‌ی یک سواری سر زنده مدل S4 را به خودرویی راحت و مناسب برای رانندگی در تمامی شرایط آب و هوایی تبدیل می‌کند. از امکانات موجود در این خودرو می‌توان به دوربین دید عقب، استارت دکمه‌ای،‌ سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی، صندلی راننده‌ی مجهز به تنظیمات حافظه‌ای،‌ و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

جنسیس G90 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 68٫350 دلار

خروجی قدرت : 365 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫0

زمانیکه جنسیس G90 در سال 2017 معرفی شد این خودرو به سرعت در جایگاهی نزدیک به صدر رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ لوکس جای گرفت، جایگاهی که همچنان به لطف امتیازات ایمنی بسیار خوب، فضای داخلی لوکس، و قیمت پایین این خودرو حفظ شده است. مدل پایه‌ی G90 از یک موتور 3٫3 لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سواری دیفرانسیل عقب بهره می‌برد. سواری دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک آپشن قابل دسترس ارائه خواهد می‌گردد. با این وجود که مدل G90 از هندلینگی مناسب و شتابی نرم برخوردار است اما نمی‌توان انتظار ویژگی‌های اسپورت را از آن خودرو داشت. کمپانی جنسیس برای سال 2018 چراغ‌های جلویی LED منطبق شونده را در کنار امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 12٫3 اینچی، دوربین 360 درجه، شارژ دستگاه وایرلس، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو‌، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و ترمز اضطراری خودکار به لیست تجهیزات پیش فرض این خودرو اضافه ساخته است.

آئودی A7 3.0 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 69٫700 دلار

خروجی قدرت : 340 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫0

مدل A7 کمپانی آئودی اتومبیل لوکس مجهز، زیبا و راحتی است که در رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ لوکس ما در جایگاه دوم لیست قرار می‌گیرد. به علاوه، مدل پایه‌ی این خودرو به صورت پیش فرض به همراه یک موتور 3٫0 لیتری سوپر شارژ با توان تولید 340 اسب بخار قدرت عرضه می‌گردد که برای طرفداران موتور‌ شش سیلندر بسیار مناسب خواهد بود. این خودرو همچنین از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت با واکنش‌های سریع و تعویض‌ دنده‌ی نرم برخوردار بوده و به لطف سیستم سواری دو دیفرانسیل پیش فرض و سیستم Drive Select آئودی به همراه چهار حالت رانندگی مختلف، هندلینگ فوق العاده‌ای را نیز ارائه می‌کند. تمامی مدل‌های A7 همراه با امکاناتی نظیر دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر نقطه کور، چرا‌غ‌های جلویی خودکار، سیستم کمکی پیش از برخورد که به حفاظت از سرنشینان در هنگام وقوع تصادف کمک می‌کند، و یک صفحه نمایش 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار پلی روانه‌ی بازار خودرو خواهند شد.

آئودی S5 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 54٫400 دلار

خروجی قدرت : 354 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫1

در این نقطه از لیست بهترین خودرو‌های شش سیلندر ما دیگر جای تعجب نیست که مدل‌های آئودی به پیش قدم شدن در هر بخشی که به آن وارد شوند تمایل دارند. مدل S5 که ورژن پرفورمنس بالای مدل برتر سایز کوچک لوکس A5 محسوب می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. آئودی S5 به یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت 354 اسب بخار مجهز است که این میزان قدرت از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت به چهار چرخ این خودرو منتقل می‌گردد. تمامی مدل‌های S5 از تجهیزاتی مانند سوسپانسیون اسپورت، دوربین دید عقب، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی،‌ قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و سیستم Pre Sense آئودی که به محافظت از سرنشینان در هنگام وقوع تصادف کمک می‌کند بهره می‌برند.

مرسدس بنز S 450 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 89٫900 دلار

خروجی قدرت : 362 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫0

کمپانی مرسدس بنز برای سال 2018 یک مدل پایه‌ی جدید به نام S 450 را به خط تولید کلاس S که از رتبه‌ی بالایی در بخش خودرو‌های سوپر لوکس نیز برخوردار هستند معرفی کرد. در صورتیکه قصد خرید یک خودرو شش سیلندر در این کلاس خودرو را دارید دانستن این موضوع مفید خواهد بود،‌ چرا که مدل S 450 از یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با خروجی قدرت 362 اسب بخار برخوردار است. مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو به وسیله‌ی یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نه سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب تکمیل می‌گردد. سواری دو دیفرانسیل نیز به صورت یک آپشن ارائه شده و علاوه بر این، یک سیستم سوسپانسیون منطبق شونده پیش فرض نیز قابلیت‌های هندلینگ این خودرو را افزایش می‌دهد. شارژ دستگاه وایرلس، دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 12٫3 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو از جمله امکاناتی هستند که به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی کلاس S موجود می‌باشند.

کیا اِستینگِر GT 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 38٫350 دلار

خروجی قدرت : 365 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫1

اگر به دنبال یک خودرو سایز کوچک لوکس ارزان قیمت که از قدرت فراوانی نیز برخودار است هستید، کیا استینگر GT گزینه‌ی مورد نظر شما خواهد بود. مدل استینگر که در جایگاه برتر کلاس خود قرار گرفته است زیبایی چشمگیر، آپشن‌های موتور قدرتمند، و امکاناتی کافی برای هشدار دادن به مدل‌های پیشرو در این کلاس خودرو را ارائه می‌کند. مدل برتر این خودرو یعنی کیا استینگر GT از یک موتور 3٫3 لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با توان تولید 365 اسب بخار قدرت به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و آپشن سیستم سواری دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل برخوردار است. از امکانات موجود در کیا استینگر GT می‌توان به دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

لکسوس LC 500h 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 96٫510 دلار

خروجی قدرت : 354 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫1

لکسوس LC 500h در جایگاهی نزدیک به صدر کلاس خودرو‌های اسپورت لوکس و همچنین در نزدیکی رتبه‌ی نخست لیست بهترین خودرو‌های شش سیلندر ما قرار می‌گیرد. با این حال ساختار هیبرید شش سیلندر این خودرو با هزینه‌ی پایینی همراه نخواهد بود. اما اگر حاضر به پرداخت مبلغی حدوداً 100000 دلاری هستید از همان مکانیزم تولید و انتقال قدرت 3٫5 لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت 354 اسب بخاری که پیش از این نیز در مدل لکسوس LS 500h شاهد آن بودیم، اما این بار در مجموعه‌ای زیبا‌تر برخوردار خواهید شد. از جمله امکاناتی که در این کوپه اسپورت زیبا به چشم می‌خورد می‌توان به کلید مجاورتی، استارت دکمه‌ای، روکش چرمی در فضای داخلی، صندلی‌های جلویی برقی، دوربین دید پشت، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 10٫3 اینچی با قابلیت جهت یابی اشاره کرد.

تویوتا کمری V6 XSE 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : 34٫950 دلار

خروجی قدرت : 301 اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : 10 / 9٫3

اگر انتظار قرار گرفتن تویوتا کمری در صدر لیست بلند بهترین خودرو‌های شش سیلندر را نداشتید شاید بهتر باشد نگاهی مجدد به این سدان سایز متوسط داشته باشید. طراحی مجدد برای سال 2018، سبک جدید اسپورت و ارزشی بی‌نظیر در این کلاس خودرو را به این مدل بخشیده است. اگر بخواهیم منصف باشیم برای خرید ورژن برتر این خودرو یعنی مدل XSE که به یک موتور شش سیلندر آپشنی نیز مجهز باشد مستلزم پرداخت هزینه‌ای اضافی خواهید بود اما احتمالاً متوجه ارزش این هزینه‌ی اضافه خواهید شد. برای توجیه این هزینه‌ی اضافه تنها کافیست یک تویوتا کمری مجهز به یک موتور 3٫5 لیتری شش سیلندر با توان تولید 301 اسب بخار قدرت که شتابی فراوان برای گشت زدن و عبور از موانع برای شما فراهم خواهد کرد را تصور کنید. یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت همتای مناسبی برای این موتور محسوب شده و در حالیکه کمپانی تویوتا طراحی سواری دیفرانسیل جلو این خودرو را دست نخورده باقی گذاشته اما هندلینگ این اتومبیل در مقایسه با سال‌های پیش چابکی بیشتری به خود گرفته است. این خودرو همچنین از امکاناتی نظیر یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، دوربین دید عقب، روکش چرم فضای داخلی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، استارت دکمه‌ای، سوییچ مجاورتی، شارژ دستگاه وایرلس، سیستم پیش از برخورد، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و نور بالا‌ی اتوماتیک بهره مند خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان