بهترین انتخاب‌های مسافرتی برای پاییز خنک ۹۷

سفر خانوادگی با تور استانبول ، انتخاب خوب و اقتصادی است که در این موقعیت می‌توانید انجام دهید. به بهشت گردشگری آسیا می‌روید و حال خوشی را به خانواده و فرزندانتان هدیه می‌کنید. اینجا امکاناتی عالی وجود دارد که تمام نشدنی هستند؛ انواع پارک‌ها بازی و مراکز تفریحی که خیلی ساده بهترین خاطرات را برای فرزندانتان می‌سازد.

بهترین انتخاب‌های مسافرتی برای پاییز خنک 97

در فصل پاییز سفر به خیلی از شهرها و مقاصد پرطرفدار گردشگری بهتر و مقرون به صرف است، اگر شما امکان مرخصی گرفتن دارید و حال و هوای سفر و تجربه کردن را دوست دارید، حتما با این فهرست همراه شوید وبهترین سفر پاییزی را انتخاب کنید.

سفر به شهر محبوب گردشگری با تور استانبول

سفر خانوادگی با تور استانبول ، انتخاب خوب و اقتصادی است که در این موقعیت می‌توانید انجام دهید. به بهشت گردشگری آسیا می‌روید و حال خوشی را به خانواده و فرزندانتان هدیه می‌کنید. اینجا امکاناتی عالی وجود دارد که تمام نشدنی هستند؛ انواع پارک‌ها بازی و مراکز تفریحی که خیلی ساده بهترین خاطرات را برای فرزندانتان می‌سازد.

آکواریوم استانبول یکی از جذابترین این مناطق است، مکانی هیجان‌انگیز برای کودکان و البته پدر و مادرها با دیدنی‌های باورنکردنی از زیر آب. این آکواریوم بسیار بزرگ چندین و چند گونه جذاب آبزیان را در خود نگهداری کرده و با داشتن یک تونل آبی باشکوه، شما را به عمق زندگی این موجودات زیبا می‌برد. در کنار بخش آکواریوم، یک رستوران با نمای آکواریوم، مرکز یادگیری، سینمای 5 بعدی، تم‌پارک کوچک و البته فروشگاهی برای خرید محصولات مرتبط با این مکان نیز در نظر گرفته شده است.

تا اینجا که آمدید حتما می‌دانید که استانبول شهری است که غذاهای دریایی آن مشهور است و تجربه کردن آن از جذابیت‌های گردشگری است. فهرستی از بهترین رستوران‌های دریایی داشته باشید تا بهترین آنها را بچشید.

ماوی بالیک یکی از رستوران‌های دریایی محبوب استانبول است که علاوه بر غذای خوشمزه بهترین و زیباترین منظره شهر را هم دارد ، این رستوران از سال 1995 فعال است و  شاه ماهی قرمز، خوراک ماهی و ماهی سفید را به نام بهترین غذاهای دریایی استانبول به نام خود ثبت کرده است . با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تلاش کنید که پیش از رفتن میز مناسبی را رزرو کنید تا این غذاهای خوشمزه را در بهترین نما از استانبول میل کنید.

استانبول شهر همیشه محبوب مسافران است، پس ازاگر هم‌اکنون نمی‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید به وب سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و از الان با قیمتی بهتر مسافر تور استانبول نوروز 98  شوید.

میهمان فستیوال تفلیسوبا باشید با تور گرجستان

تور گرجستان سفر به کشوری با فستیوال‌ها و جشنواره‌های رنگارنگ است که تفلیس آن شما را اسیر زیبایی و سادگی خودش می‌کند. گرجستان کشوری با گذشته‌ی تاریخی بسیار پر بار است که برای مردمش رسم و رسومات، اهمیت زیادی دارد، برای همین مردم این کشور عاشق جشن و پایکوبی‌اند و پختن غذا و موسیقی شاد جزو جدا نشدنی از فستیوال‌های آن‌هاست که گردشگران را هم در آن سهیم می‌کنند.

گرجی‌ها، هر ساله برای به وجود آمدن پایتخت 28 اکتبر را جشن می‌گیرند، این جشن یادبود از سال 1979 در این کشور پا برجاست و در حقیت اکتبر متفاوتی را در تفلیس می‌سازد. شما که مسافر برنامه‌های آژانس مقتدر سیر باشید به خوبی در تورهای آبان ماه می‌توانید میهمان این جشن‌ها باشید.

هر ساله آخرین هفته اکتبر، هم‌زمانی با پایان فصل برداشت و شروع تغییرات جدی طبیعت «تفلیسوبا» برگزار می‌شود. در این مراسم تولیدات محلی از جمله پنیر، نوشیدنی، میوه و … را به بازار می‌آورند و تمام روز بساط رقص، موسیقی، نمایش، کنسرت و نمایش‌های موزیکال به راه است تا شب و آتش‌بازی‌های بزرگی که برگزار می‌شود.

میهمانان این فستیوال در هر لحظه و هر زمان با خوردنی و نوشیدنی بی‌نظیری پذیرایی و با برنامه‌های هنری و فرهنگی آنها همراه می شوند.

سفر به تفلیس ارزان است، به‌خصوص اگر شما میهمان پاییزی این شهر باشید که قطعا مقرون به صرفه‌تر هم برایتان تمام می‌شود. اما واقعا اگر به سفری ارزان به این کشور همسایه‌ و زیبای ایران علاقمند هستید می‌توانید با راهنمایی کارشناس‌های مقتدر سیر خانه‌ها و اقامتگاه‌های کوچک شهری را با ارزان‌ترین قیمت انتخاب کنید تا هزینهی. سفرتان کاهش داشته باشد.

این سفر را با همین شرایط می‌توانید برای تعطیلات عید هم پیش‌بینی کنید. سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و با برنامه‌های تور گرجستان نوروز 98 همراه شوید.

 

سفر برای اقامتی لوکس در جذاب‌ترین تفریحگاه جهان با تور تایلند

وقتی می‌خواهید آرامش محض داشته باشید و نزدیک به یک‌هفته از همه‌ی فکرها رها شوید، سفر به تایلند را انتخاب کنید. کشوری آرام با دیدنی‌های طبیعی زیبا و جزیره‌هایی دلربا که شاید بی‌اغراق یک‌ هفته اقامت در آن هم برای گردشگران کم باشد.

در این سفر شما می‌توانید تور ترکیبی تایلند را انتخاب کنید و بعد از تماشای بانکوک زیبا به پاتایا و پوکت بروید و حسابی از تعطیلاتتان استفاده کنید. در تایلند استانداردهای گردشگری بسیار بالاست، چون اینجا یکی از 10 مقصد جذاب و دیدنی برای استراحت گردشگران اروپایی است و حسابی طرفدار دارد، برای همین خودتان را برای رویاپردازی‌های مسافرتی آماده کنید.

یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های این شهر، هتلی 120 ساله است که این روزها از لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های بانکوک است

Mandarin Oriental در حاشیه رودخانه با مناظری عالی قرار گرفته و بهترین خدمات و سرویس را به میهمانان خود ارایه می‌دهد شما می‌توانید در اتاق‌های بسیار راحت بمانید، بر روی تخت‌های بزرگ و نرم بخوابید، از ویژگی‌هایی مثل سالن بدن‌سازی و اسپا، خدمات اتاق، خدمات کودکان، استخر روباز و مرکز بیزینس استفاده کنید و با برنامه‌های گردش روزانه‌ی آنها همراه شوید و دیدنی‌های بانکوک را از نزدیک ببینید.

همین حال خوش را با خودتان به پاتایا می‌برید و در آنجا هم حسابی از سفر با خانواده لذت می‌برید. یکی از مشهورترین اقامتگاه‌های این جزیره‌ی بی‌نظیر مرکور پاتایا است؛ اقامتگاهی خانوادگی که بعد از ورود به آن فرزندانتان با شما کاری ندارند!  نه تنها شما، بلکه کودکان نیز با وجود یک مینی پارک آبی از اقامت در این هتل راضی و شاد هستند.

این برنامه را برای عید نوروز هم می‌توانید هماهنگ کنید،‌سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و با بررسی برنامه‌های تور تایلند نوروز 98 مسافر این تکه از بهشت شوید.

خدمات پذیرایی در تایلند منحصر به فرد است، بعد از اقامتی چند روزه در پاتایا و حسابی لذت بردن بازهم به پوکت، جزیره‌ای می‌روید که هرآنچه دارد برای استراحت و لذت بردن شما از سفر است. اینجا هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که با راهنمایی کارشناس‌های مقتدر سیر اقامتگاه‌های لوکس روبه‌ دریا را انتخاب کنید که حتی اگرنخواستید روزهایتان را به ساحل و گشت و گذار در جزیره بپردازید چیزی از سفرتان کم نشوید.

هتل نوتل پوکت، یکی از بهترین‌های آنجا است. بالکنی زیبا دارد که همه‌ی زیبایی‌های جزیره در آن دیده می‌شود از آنجا به پشت‌بام هتل هم می‌توانید بروید و در لحظه احساس کنید که بر بهشت قدم گذاشته‌اید! صبحانه‌تان را در این فضا میل کنید و بعد به ساحل اختصاصی آن بروید و بعد از آب‌تنی از خدمات ماساژ اختصاصی لذت ببرید.

فرصت زیاد نیست و اگر می‌خواهید تعطیلات آینده این تجربه‌ها را داشته باشید، هم‌اکنون با کارشناس‌های مقتدر سیر تماس بگیرید و بهترین تور تایلند را رزرو کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان