مد تصویر در تصویر به نسخه اندروید واتس اپ اضافه شد

حدودا دو ماه پیش بود که با انتشار بتای جدید از واتس اپ نخستین نشانه ها دال بر افزوده شدن مد تصویر در تصویر به این پیام رسان رویت شد. البته کاربران آیفون از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی تاکنون از این قابلیت در واتس اپ بهره مند شدند با این حال به نظر می رسید که هواداران اندروید باید تقریبا یکسالی را منتظر ارائه آن بمانند.

مد تصویر در تصویر به نسخه اندروید واتس اپ اضافه شد

حدودا دو ماه پیش بود که با انتشار بتای جدید از واتس اپ نخستین نشانه ها دال بر افزوده شدن مد تصویر در تصویر به این پیام رسان رویت شد. البته کاربران آیفون از ابتدای سال 2018 میلادی تاکنون از این قابلیت در واتس اپ بهره مند شدند با این حال به نظر می رسید که هواداران اندروید باید تقریبا یکسالی را منتظر ارائه آن بمانند.

حال خبر رسیده که تازه ترین نسخه از واتس اپ برای اندروید امکان نمایش ویدیوهای یوتیوب درون اپلیکیشن را در اختیار کاربرانش قرار داده. البته همین امکان برای ویدیوهای فیسبوکی و اینستاگرامی اشتراک گذاری شده در واتس اپ نیز فراهم شده و چنانچه از این سه پلتفرم ویدیویی را دریافت کردید می توانید بدون نیاز به باز کردن مرورگر یا خروج از محیط گپ ویدیو را همانجا مشاهده کنید.

البته این قابلیت چندان هم پیچیده نیست اما قطعا کاربردهای زیادی برای استفاده کنندگان از واتس اپ دارد و با در نظر داشتن همین مساله مشخص نیست که چرا اضافه شدنش به این پیام رسان متعلق به فیسبوک تا این اندازه زمان برده.

کلیک کنید

مد تصویر در تصویر برای واتس اپ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان