آلگری: رونالدو یک حرفه ای بزرگ است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را یک «حرفه ای بزرگ» دانست.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس در دربی دلا موله به مصاف تورینو رفت و با تک گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی موفق شد 3 امتیاز بازی را کسب کند. گل دقیقه 70 رونالدو، یازدهمین گل او در این فصل بود تا اختلاف امتیازات در صدر جدول بین یووه و ناپولی را نیز به عدد 11 برساند. رونالدو که در تابستان از رئال به یووه پیوسته، خیلی سریع توانسته جایگاهش را در این تیم به دست آورد و آلگری به تمجید از او پرداخت.

 

 

 

 

سرمربی ایتالیایی گفت:" رونالدو یک حرفه ای بزرگ است. او واقعا به جزئیات اهمیت می‌دهد و برای همین است که همیشه آماده است. ولی من به او گفتم که بازی های بعدی مقابل رم، آتالانتا یا سامپدوریا را از دست خواهد داد.

 

بازی بسیار دشواری برای ما بود زیرا یک دربی بود و تورینو فرم خیلی دشواری را پشت سر می‌گذاشت و ما هم 3 روز پیش در چمپیونزلیگ بازی کرده بودیم.  تیم ما خیلی خوب در زمین برنامه هایش را اجرا کرد و روحیه فداکارانه فوق العاده ای به رخ کشید. در نیمه اول، تورینو برایمان دردسرساز شد ولی در نهایت این قفل شکسته شد و به پیروزی رسیدیم. در درازمدت نشانه های بسیار خوبی نشان داده ایم و این نشان می‌دهد تیم در وضعیت خوبی قرار دارد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان