ماهان شبکه ایرانیان

پیش بازی ساوتهمپتون - آرسنال

ساوتهمپتون امروز در سنت جیمز پارک، میزبان آرسنال خواهد بود و دیدار حساسی پیش روی دو تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با کسب 34 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها 16 بازی خود تا به اینجا، 10 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست به ثبت رسانده اند و عملکرد بسیار خوبی داشته اند. شاگردان اونای امری پس از 2 شکستی که در ابتدای فصل گریبان گیرشان شد، حالا بیش از 20 بازی است که شکست ناپذیر هستند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. رقیب فعلی آنها چلسی و تاتنهام هستند که شرایط مشابهی نسبت به آرسنال دارند. توپ چی‌ها در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 تساوی به ثبت رسانده اند و امیدوارند که در بازی های پیش رو، روند بهتری را در پیش بگیرند.

 

 

 

 

ساوتهمپتون با 9 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در این فصل تا به اینجا تنها 1 پیروزی داشته اند و 6 تساوی و 9 شکست، نتیجه تلاش آنها در دیگر بازی ها بوده است. سینتز در 6 بازی اخیر خود، 4 شکست و 2 تساوی داشته اند که سرانجام کار به جایی رسید که مارک هیوز از نیمکت این تیم اخراج شد و در حال حاضر، رلف هزنهاتل هدایت این تیم را برعهده دارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال، 1 تساوی و 1 پیروزی برای ساوتهمپتون به دست آمده است. سم گلگر و رایان برتراند به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند و حضور سدریک سوارس، شین لانگ، دنی اینگس، مایکل اوبافمی و جک استفنز هنوز مشخص نیست. در آن سو، راب هولدینگ، کونستانتینوس ماوروپانوس، دنی ولبک و امیل اسمیت را به علت مصدومیت و سوکراتیس و شکودران مصطفی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و امری کار دشواری در چینش خط دفاعی تیمش خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان