دادستان میناب در گفت‌وگو با میزان خبرداد

کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان میناب

دادستان عمومی و انقلاب میناب از کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در شهرستان مینابعلی گرمه‌ای دادستان عمومی و انقلاب میناب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف 7 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان میناب، پس از اقدامات دقیق اطلاعاتی، محل نگهداری سوخت قاچاق را در روستای تیاب این شهرستان شناسایی نمودند.

گرمه ای در ادامه افزود: به دستور مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و اعزام نیرو‌ها به محل، ضمن پاکسازی منطقه مورد نظر 7 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی همچنین یادآور شد: مأموران انتظامی در بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق، 1540 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، 5 دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک و مجهز به مخازن انتقال سوخت، 29 عدد مخزن غیرمجاز و 8 دستگاه موتور مکنده کشف نمودند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میناب خاطرنشان کرد: سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان انتقال یافته و پس از تشکیل پرونده، رسیدگی به موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب میناب ادامه دارد.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان