فن‌دایک: صلاح در لیورپول کاملاً راضی و خوشحال است

ویرجیل فن‌دایک مدافع هلندی لیورپول می‌گوید محمد صلاح&#۱۶۰; با اینکه بعد از انتقاداتی که در فصل اخیر به او می‌شود بعد از گلزنی‌هایش نمی‌خندد ولی در واقع از شرایط خود بسیار راضی و خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، ویرجیل فن‌دایک مدافع هلندی لیورپول و همبازی محمد صلاح در آستانه‌ی بازی امروز قرمزهای آنفیلد در مقابل منچستریونایتد گفت صلاح با اینکه از وقتی با انتقادهای زیادی مواجه شده که مدعی هستند او این فصل کیفیت فصل گذشته را ندارد، وقتی گل می‌زند لبخند به لب ندارد ولی او در واقع بسیار خوشحال و راضی است و این شادی درونی همیشه رمز موفقیت او بوده است.  

 

صلاح آخرین  بار در بازی مقابل بورنموث که برای لیورپول هت‌تریک کرد بعد از گلهایش حتی یک لبخند هم نزد و بعد از آن هم در بازی مقابل ناپولی با اینکه در پیروزی و صعود شاگردان کلوپ نقش بسیار مهمی داشت حتی یک بار با لبخند دیده نشد.

 

 

ولی ویرجیل فن‌دایک همبازی صلاح در گفتگو با خبرنگاران گفت که صلاح از زندگی در لیورپول کاملاً راضی و خوشحال است. فن‌دایک در این باره گفت:" صلاح گل می‌زند و می‌خندد. او که نمی‌تواند تمام مدت لبخند به لب داشته باشد. ولی شک نکنید که او از لیورپول راضی و خوشحال است و از حضور در این تیم لذت می‌برد. ما نباید دنبال انتقادهای منفی از صلاح باشیم بلکه  باید نکات مثبت او را ببینیم".

 

 

فن‌دایک در ادامه گفت:" صلاح در مقابل بورنموث هت‌تریک کرد و در مقابل ناپولی هم آن گل فوق‌العاده مهم را زد. اینها نشان می‌دهد که او شرایط خیلی خوبی دارد. مردم می‌توانند بگویند صلاح به اندازه‌ی پارسال گل نمی‌زند ولی این حرف را فقط کسی می‌تواند بزند که بیرون ازباشگاه است. صلاح در سطح بسیار بالایی است و بازی کردن جلوی او یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است. مردم نباید او را دست‌کم بگیرند و به این نکته توجه نکنند که صلاح برای لیورپول چه بازیکن بزرگ و مهمی است".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان