در شب یلدا دیجی‌کالا مگ چه گذشت؟

به گزارش اقتصادآنلاین، در بخش برترین برند کالاهای سوپرمارکتی از بین سه نامزد کاله، سافتلن و میهن تندیس برترین برند به کاله رسید.

شاید چند سال قبل خرید آنلاین پوشاک عجیب به نظر می‌رسید ولی در حال حاضر کاملا این امر  جا افتاده است و با شرایطی که برای  ضمانت تعویض رد دیجی‌کالا فراهم شده این کار بسیار راحت تر شده است.

سه کاندیدای اصلی در بخش تولید پوشاک و اکسسوری، برندهای هاکوپیان، چرم مشهد و نوین‌چرم بودند که تندیس بهترین برند ایرانی تولید پوشاک به هاکوپیان تعلق گرفت.

تندیس برترین برند تولیدکننده ایرانی لوازم خانگی برقی و غیربرقی هم از بین برند‌های، پارس خزر و اسنوا به برند اسنوا رسید.xvision

در این مراسم مسدول بخش فناوری دیجی‌کالا با بیان اینکه امسال سال جالبی بود زیرا چند کمپانی یک تریلیون دلاری شدند و چند کمپانی دیگر هم جدیدترین دستاوردهای خود را معرفی کردند؛ نامزد موفق ترین کمپانی‌های حوزه فناوری سال را معرفی کرد که  اپل، آمازون و هواوی بودند و تندیس این بخش هم به کمپانی اپل رسید.

 وی ادامه داد: اپل اولین شرکتی بود که مرز یک تریلیون دلار را رد کرد و طبیعی بود که جزو برترین ها باشد ولی هواوی به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند توانست اپل را پشت سر بگذارد و بعد از سامسونگ بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند بشود.

بخش زیادی از این نوآوری‌های خلاقانه سال گذشته در حوزه گوشی‌های هوشمند و موبایل بود که سه نامزد اصلی در این بخش کالاهای الکترونیک مصرفی سال شارژر بی سیم ، سنسور نوار قلب و تجربه واقعیت مشترک بود که برنده این بخش شارژر بی سیم برای گوشی همراه بود.

برندگان بهترین گوش پرچم‌دار و مقرون به صرفه‌ترنی گوشی موبایل هم به ترتیب  آیفون10 و آنر9لایت بودند.

در بخش خواندنی ترین کتاب الکترونیکی سال به زبان فارسی از نگاه کاربران سه نامزد نهایی کتاب‌های تختت را مرتب کن، یکی مثل همه و دروغ‌های کوچک بزرگ بود که کتاب‌ دروغ‌های کوچک بزرگ تندیس این بخش را از آن خود کرد.

در ادامه برنامه به 9 نفر از کاربران دیجی‌کالا به قید قرعه 9گوشی آنر تقدیم شد.

در ادامه برنامه برادران محمدی، مدیران دیجی‌کالا از کمیسیون فروش صفر برای محصولات باکیفیت ایرانی خبر داده و گفتند: کارمزد دیجی‌کالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند، صفر است.

حمید محمدی در این خصوص ادامه داد: در فروش‌های مارکت‌پلیس که مربوط به کالای ایرانی هستند و کمیسیون صفر دارند، حتی هزینه ارسال هم از فروشنده دریافت نمی‌شود. در نتیجه نه‌تنها دیجی‌کالا از فروش این محصولات سودی نمی‌برد، بلکه این فرایند هزینه‌های جانبی و عملیاتی هم برای دیجی‌کالا دارد.

 سعید محمدی هم دلیل این‌کار را افزایش جذابیت خرید اینترنتی و گسترده‌تر کردن خریداران عنوان کرد و افزود: ما می‌خواهیم برای مخاطبین بالقوه دیجی‌کالا جذابیت ایجاد کنیم تا تعداد بیشتری از افراد تجربه خرید اینترنتی پیدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان