مدیرعامل شرکت بورس خبر داد

فین‌تک‌ها به بورس نمی‌روند

مدیرعامل شرکت بورس با تاکید بر اینکه شرکت های پرریسک در بورس پذیرش نمی‌شوند تاکید کرد: فین‌تک ها به دلیل پر ریسک بودن قابلیت پذیرش در بورس را ندارند.

فین‌تک‌ها به بورس نمی‌روند

به گزارش ایسنا، علی صحرائی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که شرکت‌های پرریسک در بازار سرمایه پذیرش نخواهند شد، گفت: شرکت‌های فین‌تک بیشتر در حوزه تکنولوژی کار می‌کنند و بعضی‌ها در حوزه صنایع جدید مشغول هستند.

مدیرعامل شرکت بورس تاکید کرد: این صنایع و تکنولوژی‌ها ریسک‌های زیادی دارند و ابزارهای بازار OTC هستند. کسانی که قابلیت پذیرش ریسک‌های بالا را دارند عمدتا در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

صحرائی در پاسخ به این‌که آیا فین‌تک ها و شرکت‌های نو قابلیت ورود به بورس دارند، اظهار کرد: خیر. این‌ها قابلیت ورود به بورس را ندارند چون ابزارهای پرریسک وارد بازار سرمایه از جمله بورس نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، سابقا درباره ارزش‌گذاری استارتاپ ها و کسب و کارهای نو صحبت ها و حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت تعدادی از استارتاپ ها با اعلام ارزش‌گذاری های نجومی می‌گفتند که می‌خواهند از طریق بورس تامین مالی کنند، اما رئیس سازمان بورس بارها تاکید کرده که ریسک استارتاپ ها بسیار زیادی است و در این مورد به سرمایه گذاران بورسی و غیر بورسی اخطار داده است. سازمان بورس اعلام کرده این ارزش گذاری ها را قبول ندارد.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان