سینما مارکت برگزار می‌کند:

یک دقیقه بیشتر فیلم ببین و جایزه بگیر

مخاطبان با مشاهده هر ۳۰ دقیقه فیلم‌های سینمامارکت به صورت استریم (آن‌لاین – برخط) ۳۰ امتیاز به جمع امتیازهای خود اضافه خواهند کرد و همچنین در صورتی‌که اشتراک خود را در سینمامارکت بیفزایند به ازای هر ۳۰ روز اشتراک خریداری شده، ۱۰ امتیاز دریافت خواهند کرد.

یک دقیقه بیشتر فیلم ببین و جایزه بگیر

گروه فرهنگ - رجانیوز: جشنواره یلدای سینمامارکت از 25 آذر تا 5 دی ماه با نام «یک دقیقه بیشتر» برگزار خواهد شد و در این جشنواره مخاطبان میتوانند با تماشای فیلمهای سینمامارکت در قرعهکشی 5 جایزه 1 میلیون تومانی شرکت کنند.

 

به گزارش رجانیوز مخاطبان برای شرکت در این جشنواره در ابتدا یکی از اشتراکهای 3 یا 6 ماهه را خریداری میکنند و با این خرید 30 امتیاز کسب خواهند کرد.

 

در ادامه مخاطبان با مشاهده هر 30 دقیقه فیلمهای سینمامارکت به صورت استریم (آنلاین – برخط) 30 امتیاز به جمع امتیازهای خود اضافه خواهند کرد و همچنین در صورتی‌که اشتراک خود را در سینمامارکت بیفزایند به ازای هر 30 روز اشتراک خریداری شده، 10 امتیاز دریافت خواهند کرد.

 

در نهایت مخاطبان در قرعهکشی 5 جایزه 1 میلیون تومانی شرکت خواهند کرد و با هر 30 امتیاز یک شانس شرکت در قرعهکشی خواهند داشت.

 

به‌طور مثال مخاطبی که در ابتدا یک اشتراک 3 ماهه خریداری کرده و سپس دو فیلم را مجموعاً 80 دقیقه به طور استریم مشاهده کرده و بعد یک اشتراک یکماهه نیز در سینمامارکت تمدید کرده باشد، 120 امتیاز را جمعآوری کرده و 4 شانس در قرعهکشی جوایز 1 میلیونی جشنواره «یک دقیقه بیشتر» خواهد داشت.

 

مخاطبان رجانیوز میتوانند با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک rajanews در جشنواره یلدا سینمامارکت شرکت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر