به پرسپولیس و تیم های دیگر کاری نداریم؛

جعفری: داور منتظر بود و می خواست جبران کند !

مدافع راست سپاهان می گوید اصلا دوست ندارد در مورد داوری صحبت کند ولی معتقد است شرایط طوری شده که نمی توان در این مورد صحبت نکرد.

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی روز گذشته برابر استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خب مقابل استقلال خوزستان بازی همیشگی ما نبود و موقعی هم که گل زدیم داور فکر می کنم، عذاب وجدان گرفته بود و منتظر یک صحنه بود. البته ما (بازیکنان سپاهان) می دانستیم که با این شرایط داور منتظر یک صحنه می ماند تا پنالتی بگیرد. داور می خواست جبران کند و اگر دیده باشید، من به او (یونس دلفی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان) نرسیده بودم که دایو زد و به همین راحتی سه امتیاز ما شد یک امتیاز.


مدافع راست سپاهان که درگیری ایجاد شده میان او و یونس دلفی منجر به اعلام پنالتی به سود حریف شد، در اینباره توضیح داد: در صحنه پنالتی، هم یونس دلفی و هم کادر آنها گفتند پنالتی نبوده و جالب بود که وقتی از بازیکنان آنها در مورد داوری پرسیده می شد، می گفتند که از صحنه دور بوده اند و صحنه را واضح ندیده اند. البته فکر می کنم داور هم اصلا صحنه را ندید ولی چون بعد از گل ما، هواداران روی او فشار می آوردند، پنالتی گرفت.

جعفری در مورد عملکرد داور افزود: من که نصف راه فوتبالم را رفته ام ولی یک بازیکن جوان تر می تواند با این پنالتی، فوتبالش نابود شود. فشاری که بعد از گل ما روی داور ایجاد شد، باعث شد که آقای رحیمی مقدم سوت های 50/50 را هم به نفع تیم حریف بزند.

مدافع سپاهان در مورد انتقادات به عملکرد داوری که این روزها در فوتبال ایران وجود دارد، اضافه کرد: داوران فکر می کنم تمرکز لازم را ندارند؛ نمی خواهم بگویم عمدی در این کار است ولی اشتباهات می تواند سرنوشت یک خانواده یا یک تیم را به هم بریزد.

جعفری در پاسخ به این سوال که عده ای طی هفته های اخیر می گویند، داوری ها به نفع پرسپولیس است، توضیح داد: ما اصلا به تیم پرسپولیس و تیم های دیگر کار نداریم و فقط می خواهیم برای ما درست قضاوت کنند. اگر ما دو بازی قبلی‌امان مساوی نمی شد و برنده می شدیم، الان 35 امتیاز داشتیم  ولی با یک بی دقتی سرنوشت تیم ها می تواند تغییر کند.

مدافع سپاهان در مورد گل ساسان انصاری و اینکه چه اتفاقاتی پیش از ضربه هم تیمی اش رقم خورد، اینگونه توضیح داد: ساسان، سال گذشته هم دو سه بار از این ضربات زده بود و شگرد ساسان است. در مورد ضربه او هم باید بگویم وقتی تیم مهاجم می گوید، فاصله نمی خواهم یعنی بدون سوت می تواند ضربه بزند و دیروز هم دقیقا همین اتفاق افتاد.

مدافع 172 سانتی متری تیم فوتبال سپاهان در مورد قهرمانی نیم فصل سپاهانی ها که اتفاق بسیار خوبی برای مردم اصفهان رقم زد، عنوان کرد: تیم هایی بوده اند که در نیم فصل شرایط خوبی داشته اند و بعد حتی سقوط کرده اند و ما باید تلاش دو چندانی در ادامه داشته باشیم. خدا راشکر باخت نداشتیم و خیلی بازی ها را هم می توانستیم ببریم. اگر اشتباهات داوری را حساب کنند، خیلی بهتر امتیاز می گرفتیم. شما همین دو سه بازی قبلی را ببینید، متوجه می شوید که چقدر ضرر کرده ایم. در همین بازی دیروز هم اگر پنالتی گرفته نمی شد، می توانستیم بیشتر گل بزنیم ولی یک سوت کل تاکتیک تیم را به هم زد.


جعفری در ادامه در پاسخ به این سوال که در صحنه گل ساسان تقریبا 6 دقیقه بازی متوقف بود ولی داور فقط 3 دقیقه وقت تلف شده گرفت، توضیح داد: واقعا نمی دانم تا حالا در مورد داوری صحبت نکردم ولی الان طوری شده که نمی توانیم صحبت نکنیم. تصمیمات داوری سرنوشت یک بازی و یک تیم را عوض می کند و به نظرم آقای داور (رحیمی مقدم) دیروز اصلا تمرکز نداشت. حتما که پنالتی اشتباه، یک بازی را خراب نمی کند؛ گاهی اوقات سوت های میانه زمین هم تمرکز تیم را به هم می ریزد و به نظرم باید دقت بیشتری برای انتخاب داوران شود.

مدافع سپاهان که در این فصل در 6 بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی به میدان رفته، در خاتمه در پاسخ به این سوال که نیم فصل برای او چطور سپری شده، گفت: من چند سال است بازیکن سپاهان هستم و واقعا از نتیجه گیری تیم خوشحالم می شوم. طی این مدت واقعا تلاش کردم و همیشه سعی کردم با تمام وجود بازی کنم و به غیر از بازی دیروز که داور تمرکزم را به هم ریخت در بقیه بازی ها فکر می کنم بد نبودم و با تمام وجودم بازی کردم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان