گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با قیمت های نجومی وارد بازار کشور شدند

چند روزی از عرضه جهانی جدیدترین موبایل های پرچمدار سامسونگ می گذرد و حالا خبر رسیده که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به صورت غیررسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده اند.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با قیمت های نجومی وارد بازار کشور شدند

چند روزی از عرضه جهانی جدیدترین موبایل های پرچمدار سامسونگ می گذرد و حالا خبر رسیده که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به صورت غیررسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده اند.

طبق خبرها این دو اسمارت فون از طریق امارات متحده عربی به بازار آمده اند و نسخه بهره مند از چیپست اگزینوس 8895 مدل استاندارد (یعنی گلکسی اس 8) هم اکنون با قیمت 4 میلیون 600 هزار تومان، بصورت بدون گارانتی در قالب رنگ های مشکی و طلایی قابل خریداری است.

گلکسی اس 8 پلاس بهره مند از این چیپست نیز در دورنگ یاد شده به صورت غیررسمی وارد بازار شده که 5 میلیون و 700 هزار تومان در تهران خرید و فروش می شود.

اگر خواهان خرید پرچمداران جدید سامسونگ اما با گارانتی و قیمت منطقی هستید لازم است اضافه نماییم که این شرکت هم اکنون موبایل های جدید خود را در چهار فروشگاه آنلاین با قیمت 2,880,000 و 3,180,000 تومان پیش فروش می‌ کند که هر بسته شامل یکی از این دو دستگاه (به انتخاب مشتری)، یک شارژر بیسیم، کاور شفاف، محافظه صفحه نمایش و یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای شارژ است. در کنار این موارد همچنین به قید قرعه یک عدد Samsung DeX  نیز به خریداران اولیه این دو دستگاه هدیه داده می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر