میرزاقلی در جلسه علنی شورا شهر تهران مطرح کرد؛

پرداخت ۶۰ درصدی دیون پیمانکاران/ بر طرف شدن مشکل دکل های برق فشار قوی منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: به دنبال حل معضل دکل های فشار قوی سطح منطقه هستیم و تلاش خواهیم کرد مشکل شهروندان برطرف شود.

پرداخت 60 درصدی دیون پیمانکاران/ بر طرف شدن مشکل دکل های برق فشار قوی منطقه 16به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد میرزا قلی شهردار منطقه 16 در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در پی اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه 16، اظهار داشت: در حال حاضر 30 درصد از بافت فرسوده این منطقه نوسازی شده است.

وی افزود: در سال 94، 51 هزار متر مربع بافت فرسوده در این منطقه نوسازی شد و در سال 95 نیز 85 درصد بافت فرسوده این منطقه در بحث نوسازی رشد داشته است.

شهردار منطقه 16 با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه روغن نباتی قو، گفت: تکلیف کارخانه قو و وضعیت 300 تن از کارکنان این کارخانه به زودی مشخص خواهد شد. 

میرزا قلی ادامه داد: درخواست دریافت پروانه برای ساخت و ساز جدید در این ملک ارایه شده و در صدد ارایه پروانه به این ملک هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک این پروانه صادر شود.

وی با اشاره به دکل های فشار قوی نیروگاه بعثت تصریح کرد: به دنبال حل معضل دکل های فشار قوی سطح منطقه هستیم و تلاش خواهیم کرد مشکل شهروندان برطرف شود. 

شهردار منطقه 16 با بیان اینکه 60 درصد بدهی ها به پیمانکاران تاکنون پرداخت شده است، گفت: بدون شک این آمار در تاریخ منطقه بی سابقه بوده است.

میزراقلی گفت: در بحث نوسازی ناوگان اتوبوس، هم اکنون 24 اتوبوس را به 2 خط جوادیه- ابریشم و جوادیه - فیاض بخش اضافه کرده ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان