قهرمانی نیم‌فصل اصلا خوشحالی ندارد؛

یزدانی: حداقل حقم یک بار حضور در اردوی تیم ملی بوده

سیاوش یزدانی مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش باید برای ادامه همین روند در نیم فصل دوم تلاشش را دو برابر کند.

سیاوش یزدانی مدافع میانی سپاهان که در این فصل و در کسب عنوان قهرمانی نیم فصل برای طلایی پوشان مهره ای کلیدی بوده، در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص آخرین دیدار سپاهان برابر استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت: این بازی از لحاظ تیمی افتضاح بودیم. شاید حقمان مساوی هم نبود. یک تیم بزرگ باید به راحتی بازی هایی مثل بازی رو گذشته را از دست ندهد. البته این را هم باید در نظر بگیرید که این تیم در چند سال اخیر بدترین نتایج را گرفته و هم تیم و هم بازیکنان خیلی آسیب شخصیتی دیده اند و طول می کشد تا تیم به شرایط آرمانی برگردد.
 


یزدانی ادامه داد: باز هم خدا را شکر تیمی که پارسال چهاردهم شده و شرایط خوبی نداشت، توانستیم امسال را با صدرنشینی تمام کنیم ولی می توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم. شاید خیلی وقت ها اگر تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

مدافع 192 سانتی متری سپاهان با ابراز خوشحالی از بودن در این تیم و کسب قهرمانی نیم فصل عنوان کرد اضافه کرد: نیم فصل دوم دو برابر نیم فصل اول باید تلاش کنیم تا به هدف هایمان برسیم. من واقعا خوشحالم که در سپاهان هستم و از لحظه لحظه بازی در این تیم لذت می برم. در مورد قهرمانی نیم فصل هم باید بگویم که این قهرمانی اصلا خوشحالی ندارد و ما باید با تمام توان برای نیم فصل دوم آماده شویم.

یزدانی که علیرغم نمایش خوب در سپاهان تاکنون به تیم ملی دعوت نشده، در این باره می گوید: چهار سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. روز به روز بهتر شدم. هر کسی در زندگی اش آرزوهایی دارد. در این چند وقت، با توجه به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند، فکر می کنم لیاقت داشته ام تا یک بار به تیم ملی دعوت شوم و جو تیم ملی را ببینم و ببینم مربیان از من چه می خواهند. من تلاشم را کرده ام، به نظرم حداقل حقی که داشته ام، یک بار حضور در اردوی تیم ملی بوده است، اما نظر مربی تیم ملی اینگونه نبوده. الان هم که در تیم ملی نیستم برای تیم ملی از صمیم قلبم آرزوی موفقیت دارم. به هر حال سرمربی تیم ملی برای تمام فوتبالیست ها باعث افتخار است و الان هم که این ها را می گویم فقط حرف های دلم بود که خواستم مربیان تیم ملی هم اگر این مصاحبه را می خوانند، بدانند.


 یزدانی در پایان در مورد عملکرد داوری هم گفت: همه دیدند که در دو بازی اخیر چه بلایی سر تیم ما آمده و من دوست ندارم زیاد در مورد این داستان ها صحبت کنم ولی چیزی که وجود دارد، اینکه اصلا شرایط داوری ما خوب نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان