نورافکن در تهران ماندگار می‌شود؟

باشگاه استقلال برای بازگشت دوباره امید نورافکن تمایل نشان داده و به دنبال کسب رضایت باشگاه شارلوا بلژیک است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  هافبک لژیونر ایران در لیگ بلژیک یکی از بازیکنان سرشناس حاضر در اردوی تیم ملی است و تمرینات خود را همراه با دیگر بازیکنان تحت نظر نیکو کرانچار برای شکستن طلسم بلند مدت حضور در المپیک دنبال می‌کند.

اما پس از دیدار استقلال و پدیده، وینفرد شفر جلسه ای با امیرحسین فتحی برگزار کرد و لیست بازیکنان مورد نظرش برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی را به مدیرعامل باشگاه تحویل داد. در همین راستا اسم بازیکنان زیادی برای حضور در استقلال مطرح شد و باید دید تا چه اندازه به واقعیت نزدیک می‌شود.

یکی از بازیکنانی که صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشتش به استقلال وجود دارد، امید نورافکن است. هافبک تیم شارلوا بلژیک که حالا در اردوی تیم ملی امید حضور دارد. گویا قرار است مسئولان باشگاه استقلال رایزنی خود برای جذب این بازیکن جوان را با طرف بلژیکی آغاز کرده تا در صورت نیاز نورافکن را به ترکیب تیمشان در نیم فصل دوم اضافه کنند.

این هافبک جوان در ابتدای این فصل پس از از اتمام قراردادش با استقلال راه لژیونر شدن را در پیش گرفت و به مانند کاوه رضایی راهی شارلوا بلژیک شد. اما او نتوانست درخشش قبلی خود را تکرار کند و به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد. حالا باید دید آبی‌پوشان تهرانی در نهایت می‌توانند با جذب رضایت شارلوا اقدام به جذب نورافکن کنند یا پروسه انتقال این بازیکن به زمان دیگری موکول می‌شود.

 

عکس ها از احمد معینی جم - ایرنا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان