گلهای بیلیاردی شقیری برای پیروزی بزرگ

لیورپول ۳ - یونایتد ۱؛ بمب گذاری در اتوبوس!

لیورپول موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه ۱-۳ منچستریونایتد را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در تمام دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بود و گرچه یک گل عجیب در نیمه اول روی اشتباه آلیسون دریافت کرد، اما دو بار توسط ژردان شقیری در نیمه دوم به گل رسید و در نهایت 1-3 یونایتد را مغلوب کرد تا دوباره صدرنشین لیگ برتر شود.

 

اولین فرصت مهم بازی در دقیقه 7 برای لیورپول ایجاد شد که دخیا عکس العمل مناسبی روی ضربه زمینی فرمینو داشت و در ریباند نیز صلاح نتوانست از موقعت بهره گیرد.

 

 

در ادامه باز هم کنترل بازی در اختیار لیورپول بود و این برتری در دقیقه 24 منجر به گل اول آنها شد. ارسال فابینیو و با کنترل تماشایی و ضربه سادیو مانه در مقابل دروازه همراه بود و دخیا نیز روی این توپ عکس العمل نشان دهد.

 

در دقیقه 27 دژان لوورن در محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل دوم لیورپول داشت اما شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

اما در دقیقه 33 یونایتد به شکل اتفاقی به گل رسید. ارسال لوکاکو با اشتباه عجیب آلیسون همراه بود تا لینگارد در دهانه دروازه با یک ضربه دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 37 شوت سادیو مانه اقدام به ضربه زدن  از پشت محوطه جریمه کرد اما این شوت در اختیار دخیا قرار گرفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا با حرکت انفرادی و ضربه زمینی فرمینو می توانست به گل برسد اما دخیا با واکنشی دیدنی دروازه یونایتد را نجات داد.

 

در ادامه توپ و میدان در اختیار لیورپول بود و این تیم چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه یونایتد ترتیب داد که تجمع مدافعان یونایتد مانع باز شدن دروازه دخیا شد.

 

در دقیقه 63 و در شلوغی مقابل دروازه فن دایک با یک ضربه زمینی دروازه دخیا را هدف گرفت اما مدافعان یونایتد مقابل این ضربه ایستادگی کردند.

 

در دقیقه 70 فابینیو با یک ضربه محکم دروازه یونایتد را تهدید کرد که دخیا موفق به مهار این ضربه شد اما در نهایت لیورپول در دقیقه 72 به گل برتری رسید.

 

 

دفع دخیا باعث شد توپ در مقابل پای شقیری در محوطه قرار گیرد و ضربه این مهاجم سوئیسی بعد از برخورد با پای اشلی یانگ وارد دروازه یونایتد شد.

 

اما این پایان کار نبود و شقیری یک بار دیگر در دقیقه 80 و این بار از پشت محوطه اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او بعد از برخورد با اریک بایی وارد دروازه دخیا گشت.

 

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و در دقیقه 92 محمد صلاح می توانست با یک ضربه محکم روی پارس رابرتسون گل چهارم را به ثمر برساند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت لیورپول با برتری 1-3 موفق شد منچستریونایتد را مغلوب کند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 3: اشلی یانگ ضربه ایستگاهی را برای منچستر ارسال کرد و توپ وارد دروازه شد اما باتوجه به حضور لوکاکو در منطقه آفساید، این گل مردود اعلام شد.

 

 

دقیقه 7: فیرمینو شوت زمینی را به گوشه دروازه ده خیا زد اما دروازه بان منچستر توپ را دفع کرد و در ادامه لیورپولی ها نتوانستند از موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 8: شوت راشفورد از پشت محوطه جریمه را آلیسون به سادگی مهار کرد.

دقیقه 10: مدافعان یونایتد اجازه کار به مانه و صلاح را در محوطه جریمه ندادند اما فابینیو از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 24: گگگگللللللللللللل برای لیورپول توسط مانه! ستاره تیم لیورپول که در بازی با ناپولی عملکرد ضعیفی داشت، پاس زیبای فابینیو را در محوطه جریمه منچستر مهار و سپس تبدیل به گل کرد.

 

 

 

دقیقه 33: گگلللللللللللللللللل برای منچستریونایتد. حرکت از سمت چپ آغاز شد و لوکاکو توپ را به داخل محوطه ارسال کرد که ارسال او با دفع ناقص آلیسون همراه شد و لینگارد با تیزهوشی توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 37: شوت سادیو مانه از نزدیکی خط محوطه جریمه در دستان ده خیا قرار گرفت.

دقیقه 52: سانتر فابینیو در محوطه جریمه با دفع اریک بیلی همراه شد. بیلی پس از آن روی زمین افتاد اما فیرمینیو به بازی ادامه داد و شوتزنی کرد که با سیو دیدنی ده خیا همراه شد و در ادامه هم مانه نتوانست گلزنی کند.

دقیقه 61: لیورپولی ها کرنر را کوتاه آغاز کردند و سپس صلاح توپ را به داخل محوطه فرستاد اما لاورن نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه 68: پس از چند دقیقه حمله از سوی منچستری ها، تیم میزبان جلو کشید و توسط واینالدوم صاحب موقعیت هم شد اما شوت او خیلی آرام بود.

دقیقه 73: سه دقیقه پس از ورود به زمین شقیری در محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه زد که تبدیل به گل شد.

دقیقه 81: شقیری بازهم صاحب موقعیت شد و بدون هیچ تردیدی از پشت محوطه توپ را تبدیل به گل کرد. توپ بازهم به پای مدافع یونایتد خورد!

دقیقه 93: پایان بازی با پیروزی 3-1 لیورپول؛ شقیری که روند بازی را تغییر داد و منچستری که از شکست آرسنال استفاده نکرد و بازی سنتی جزیره را هم باخت.

 

 

 

 

 

 

اخطار:

 

لوکاکو (39)
دالوت (26)

 

 

 

 

تعویض ها:

 

فلینی به جای دالوت (45)

شقیری به جای کیتا (70)

 

 

 

 

حواشی:

 

* هواداران تیم لیورپول در اطراف ورزشگاه حضور دارند

 

 

* پوگبا مهم ترین نیمکت نشین تیم منچستر به شمار می رود.

 

 

* در دقیقه 53 بازیکنان تیم منچستر یونایتد نسبت به عدم رعایت فیرپلی از سوی بازیکنان لیورپول اعتراض داشتند.

* یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو سرمربیان دو تیم در کنار زمین برای لحظاتی با هم صحبت کردند.

* هواداران منچستریونایتد در این شهر از نمایشگرهای بزرگ بازی را تماشا می کنند.

 

 

 

 

 

 

لیورپول: آلیسون- کلاین- فن دایک- لوورن- رابرتسون- فابینیو- واینالدوم- کیتا- مانه- صلاح- فرمینو

 

منچستریونایتد: دخیا- دالوت- اریک بایی- اشلی یانگ- لیدنلوف- دارمیان- هررا- ماتیچ- راشفورد- لینگارد- لوکاکو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان