ماهان شبکه ایرانیان

بررسی دلایل بروز بیماری سالک در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سیدمرتضی خاتمی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در خصوص جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: در این جلسه دلایل بروز بیماری سالک در استان اصفهان و راههای مقابله و پیشگیری با آن بررسی شد.

وی افزود:‌ یکی از کانون‌های شیوع سالک در ایران در بخش‌هایی از استان اصفهان است و با توجه به حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در این استان و بازدیدی که دو هفته پیش از مراکز درمانی و وضعیت بهداشت و سلامت آن به عمل آمد موجب شد تا بررسی راههای مقابله با این بیماری و پیشگیری از بیماری سالک در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عمل آید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌از وزارت بهداشت و کارشناسان و مسئولین مبارزه با بیماری‌های واگیردار در این وزارتخانه و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و استاندار این موضوع در جلسه عصر امروز مورد بررسی قرار گرفت.

خاتمی گفت: مسئولینی از سازمان برنامه و بودجه و سازمان جنگل‌ها و مراتع در جلسه کمیسیون بهداشت حضور داشتند و توصیه‌های لازم به آنها از سوی اعضای این کمیسیون صورت گرفت.

وی افزود: قرار شد بیماری‌هایی که در استان‌های همجوار استان سمنان هم شایع شده تمرکز لازم صورت گیرد و پیگیری‌های همه جانبه از سوی مسئولین بهداشتی و تحقیقاتی و درمانی و آموزشی کشور به عمل آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان