رونمایی هیوندا از ورژن N Line مدل الانترا GT ۲۰۱۹!

آخرین مدلی که از ورژن N Line برخوردار می‌شود مدل الانترا GT است که به همراه ظاهر اسپورت و اصلاحاتی در شاسی خود عرضه می‌گردد

رونمایی هیوندا از ورژن N Line مدل الانترا GT 2019!

بعد از اینکه مدل وِلُستر N به اولین مدل هات هاچ حقیقی کمپانی هیوندا در آمریکا تبدیل شد، این خودرو ساز عرضه‌ی نسخه‌های نیمه پرفورمنسی جدید N Line مدل‌های پیشین خود را آغاز کرد.

آخرین مدلی که از ورژن N Line برخوردار می‌شود مدل الانترا GT است که به همراه ظاهر اسپورت و اصلاحاتی در شاسی خود عرضه می‌گردد. اگرچه در حال حاضر این خودرو تنها در کانادا به فروش خواهد رسید. در حالیکه به راحتی می‌توان با نسبت دادن عنوان پکیج ظاهری به نسخه N Line مدل الانترا GT آن را خودرویی نا کارآمد دانست اما این خودرو به امکانات اسپورتی همچون ترمز‌های بزرگ‌تر، کمک فنر‌های سخت‌تر، تعدیل کننده‌ی باز تیون شده و یک Steering Rack سریع‌تر که باعث بهبود عملکرد خودرو می‌شوند، مجهز است. این خودرو همچنین از پایه‌های موتور و گیربکس محکم‌تری نیز بهره می‌برد.

از دیگر اصلاحات مختص ورژن N Line که در این خودرو شاهد آن هستیم می‌توان به ظاهر اسپورت‌تر قسمت جلو و عقب خودرو، آینه‌های بغل N Line،‌ نشان N Line در قسمت عقب، و چرخ‌های N Line 18 اینچی اشاره کرد. ویژگی‌هایی مانند فرمان N Line دارای روکش چرم، صندلی‌های اسپورت N Line، دنده‌ی N Line، قسمت ابزاری اسپورت، و دوخت قرمز رنگ در داخل اتاق، تفاوت میان فضای داخلی مدل اصلی الانترا GT و الانترا GT N Line را رقم می‌زنند. به علاوه قدرت مورد نیاز این خودرو نیز توسط یک موتور 1٫6 لیتری توربو چهار سیلندر با توان تولید 201 اسب بخار قدرت و گشتاور 195 پوند فوت تامین می‌گردد که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت یا یک سیستم دو کلاج هفت سرعت آپشنی به همراه تعویض کننده‌‌های دنده در پشت فرمان، به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. ارقام خروجی‌ این خودرو مشابه نمونه‌ی موجود در مدل الانترا GT اسپورت بوده که به وسیله‌ی ورژن N Line در حال جایگزین شدن در کانادا می‌باشد.

قیمت مدل پایه‌ی الانترا GT N Line از 27٫199 دلار کانادا ( در حدود 20٫310 دلار آمریکا) و مجهز‌ترین مدل این خودرو یعنی GT N Line Ultimate از 30٫699 دلار کانادا ( در حدود 22٫900 دلار آمریکا) آغاز می‌گردد. به گفته‌ی کمپانی هیوندا مدل الانترا GT N Line “ به توسعه‌ی گسترده‌تر نسخه‌ی N Line در میان محصولات این شرکت” اشاره داشته و علیرغم تایید حضور این خودرو در کانادا، هنوز صحبتی در رابطه با عرضه‌ی این خودرو در بازار آمریکا به میان نیامده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان