رییس حوزه قضایی فاریاب در گفت‌وگو با میزان خبرداد

تشکیل ۵۰ پرونده در رابطه با بذر‌های نامرغوب در دادگاه فاریاب

رییس حوزه قضایی فاریاب درخصوص موضوع بذر‌های نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، گفت: در این رابطه ۵۰ پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده اند.

تشکیل 50 پرونده در رابطه با بذر‌های نامرغوب در دادگاه فاریابعلیرضا سالاری رییس حوزه قضایی فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: 50 پرونده در رابطه با بذر‌های نامرغوب در دادگاه فاریاب تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل کاشت گندم در شهرستان فاریاب، کشاورزان بذر مورد نیاز خود را از واحد‌های مجاز و مورد تائید مراجع نظارتی خریداری کنند.

سالاری اضافه کرد: با توجه به خسارت‌هایی که در سال گذشته به گندم کاران شهرستان فاریاب وارد شد لازم است امسال بذر مورد نیاز خود را جهت کاشت گندم صرفا از واحد‌های مجاز و با تائید مراجع نظارتی خریداری کنند تا شاهد حوادثی مانند سال گذشته نباشیم.

رییس حوزه قضایی فاریاب با اعلام اینکه به واحد‌های نظارتی از جمله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب تذکرات لازم داده شده است، گفت: در صورت بروز حوادثی مشابه سال گذشته با عوامل مقصر مطابق قانون برخورد خواهد شد.

این مقام قضائی درخصوص موضوع بذر‌های نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، اضافه کرد: در این رابطه 50 پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده اند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در حال انجام است و تاکنون دو پرونده با رضایت شاکیان پرونده مختومه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان