گیگز: اختلاف امتیازات یونایتد و لیورپول واقعی نیست

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد پس از شکست ۳-۱ تیمش مقابل لیورپول مدعی شد که اختلاف ۱۹ امتیازی، فاصله واقعی لیورپول و یونایتد نیست.

به گزارش "ورزش سه"، یک گل از مانه و دو گل از شقیری در مقابل تک گل جسی لینگارد، پیروزی 3-1 را برای شاگردان کلوپ و پنجمین شکست را برای مورینیو در این فصل لیگ برتر به ارمغان آورد. انتقادات از مورینیو به خاطر این نتایج افزایش یافته و سرمربی پرتغالی تحت فشار هواداران قرار دارد. حال گیگز مدعی شد که این اختلاف امتیاز 19 امتیازی که بین لیورپول و یونایتد شکل گرفته، واقعی نیست.

 

 

 

 

او گفت:" در فصل جاری، شکست خوردن در چنین بازی‌هایی کاملا محتمل است. وقتی یونایتد در لیگ قهرمان می‌شد، ما به آنفیلد می‌رفتیم و بارها شکست می‌خوردیم. حتی در الدترافورد هم شکست می‌خوردیم.  در طول فصل این اتفاقات می‌افتاد. مطمئنا وقتی شما از رقیبتان شکست می‌خورید، هوادارانتان خوشحال نیستند.

 

البته که ژوزه مسئولیت دارد ولی بازیکنان هم باید بخشی از این مسئولیت را بپذیرند.  او نیست که کنترل های اشتباه دارد، او نیست که مثل اشتباه احمقانه هررا در مهار مانه، اشتباه می‌کند. موضوع بزرگتر از این است. در این فصل، وقتی تیم‌هایی مثل وولورهمپتون، کریستال پالاس و ... را نمی‌برید، باید انتقادات را هم بپذیرید. بازیکنان تیم بهتر از نتایجی هستند که کسب کرده اند. استانداردهای یونایتد بالاتر از این است و بازیکنان پایین تر از آن قرار گرفته اند. 19 امتیاز اختلاف با لیورپول به نظرم نشان دهنده چیزی نیست. به نظرم یونایتد 19 امتیاز ضعیف تر از لیورپول نیست."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان