اوون: یونایتد با مورینیو پیشرفتی نخواهد کرد

مایکل اوون، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که منچستریونایتد تحت هدایت مورینیو نمی‌تواند عملکردی از این بهتر داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ شب گذشته به مصاف لیورپول رفتند و با نتیجه 3-1 مقابل شاگردان کلوپ متحمل شکست شدند. این در حالیست که یونایتد فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و نتایج ضعیفی که این تیم تا به اینجا کسب کرده، انتقادات بسیاری از سوی هواداران به همراه داشته است. حال مایکل اوون که از نزدیک شاهد بازی شب گذشته دو تیم بود، مدعی شد که یونایتد با مورینیو از این بهتر بازی نخواهد نکرد.

 

 

 

 

 

او گفت:" من واقعا تغییری در یونایتد نمی‌بینم. فقط این به نظرم می‌آید که بازیکنان از آنچه به نمایش می‌گذارند خیلی بهتر هستند ولی مورینیو، دو و نیم فصل؟ اگر 6 ماه بود که در یونایتد بود، فکر می‌کنم باید منتظر می‌ماندیم تا بازیکنان مورد علاقه اش را در نقل و انتقالات بگیرد. دو سال و نیم از حضور او گذشته، آیا چیزی عوض خواهد شد؟ 

 

اگر بخواهید کلی نگاه کنید، آنها پول زیادی را صرف تقویت تیمشان کرده اند که بدین ترتیب باید به قهرمانی در لیگ نزدیک باشند ولی در مجموع اصلا تهدیدی برای قهرمانی نیستند. اگر به این تیم بهترین بازیکنان جهان و بهترین گلر و چند ستاره بزرگ را اضافه کنیم، به جای اینکه اوضاع بهتر شود، بدتر می‌شود. به نظرم پیشرفتی در کار نخواهد بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان