رئیس اتحادیه دارندگان قنادی

افزایشی در قیمت شیرینی نخواهیم داشت

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران، در خصوص میزان و قیمت شیرینی در شب یلدا اظهار کرد: شیرینی فروشی‌ها در حال آماده شدن برای شب یلدا هستند و هیچ گونه افزایش قیمتی برای این شب و عید نوروز نداریم.

وی افزود: مواد اولیه شیرینی پزی گران است اما یافت می‌شود. گاهی روغن‌نباتی کمیاب می‌شود اما شرکت‌ها به موقع به ما می‌رسانند و مشکلی در این زمینه نداریم.

بهره‌مند در رابطه با قیمت خلال پسته گفت: طبیعتا‍ً با شرایطی که امسال برای پسته به وجود آمده خلال پسته گرانتر از سال‌های قبل است و ما آن را به قیمت بیش از 400 هزار تومان تهیه می‌کنیم.

وی افزود: افزایش قیمت مواد اولیه را به صورت کامل در قیمت شیرینی لحاظ نکردیم و به قدرت خرید مردم توجه داشتیم.

وی با اشاره به کاهش تقاضا برای شب چله گفت: طبیعتاً ما کاهش تقاضا نسبت به زمان مشابه در سال قبل را خواهیم داشت و پیش‌بینی ما این است که امسال 30 درصد کاهش تقاضا داشته باشیم.

بهره‌مند در رابطه با نظارت بر شیرینی فروشی‌های متخلف گفت: نظارت بر شیرینی فروشی‌ها توسط سازمان اصناف انجام می‌شود اما اتحادیه هم بازرسی انجام می‌دهد و اگر مردم تخلفی دیدند با شماره 124 تماس بگیرند که پاسخگویی 24 ساعته دارد و به شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی در رابطه با نوع برخورد با متخلفان اذعان داشت: برمبنای نوع تخلف، اگر مشکل از طریق اتحادیه برطرف نشود متخلفان به تعزیرات معرفی می‌شود تا جریمه شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان