پله: نیمار باید شیرجه زدن را کنار بگذارد

پله، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که نیمار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان، باید بیشتر گل بزند و کمتر شبیه سازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در چندین سال اخیر توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کند و درخشش چشمگیری در پاری سن ژرمن و بارسلونا داشته است. با این حال، شیرجه زدن ها و شبیه سازی های او ، انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است و به یکی از وجهه‌های شخصیت او تبدیل شده است. حال پله ، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که اگر نیمار می‌خواهد بهترین بازیکن جهان شود، باید دست از این شیرجه زدن ها بردارد.

 

 

 

 

او گفت:" من همیشه گفته بودم که نیمار بازیکن بزرگی خواهد شد. ولی این چند سال چه اتفاقی افتاده؟ او به شکل دیگری ظاهر شده است، نه با گلزنی بلکه با ژست گرفتن، شیرجه زدن و شبیه سازی و اعتراض کردن به داورها. برای همین است که وجهه او انقدر منفی شده است. بارها با هم راجع به این موضوع صحبت کرده ایم، با این وجود او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

 

یک پدر هیچگاه از پسرش انتقاد نمی‌کند بلکه به او درس می‌دهد. وقتی به شما می‌گویم او فرزند ماست، به این خاطر است که او پسر سانتوس به حساب می‌آید. مردم فکر می‌کنند که من بیش از حد گوش نیمار را می‌کشم ولی برای خودش این کار را می‌کنم. برایش بهترین ها را آرزو دارم، هم برای او و هم برزیل. هر کاری که لازم باشد برای کمک کردن به آنها انجام می‌دهم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان