برقراری عدالت مانع از قرعه‌کشی مجدد لیگ یک !

سعید فتاحی می گوید به دلیل اینکه نمی خواهیم عدالت برای تیم ها از بین برود، نمی توانیم قرعه کشی جدیدی برای مسابقات لیگ یک داشته باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک فصل جاری تحت تاثیر خروج نفت تهران و سیاه جامگان از همان هفته های ابتدایی دچار مشکل شد و مسئولان سازمان لیگ هم علیرغم تلاشی که داشتند، نتوانستند مانع از این نواقص شوند.


 نتیجه این شد که در هر هفته دو تیم استراحت اجباری داشتند؛ روندی که حالا به نظر می رسد به برخی دلایل در نیم فصل دوم هم ادامه داد.


سعید فتاحی اینباره به ورزش سه می گوید: « ما خیلی تلاش کردیم و کار کارشناسی انجام دادیم تا برای 16 تیم قرعه کشی داشته باشیم ولی امکان این کار وجود ندارد. حتی اگر می خواستیم تیم ها را چیدمان کنیم و به صورت دستی مشخص کنیم باز برای بحث میزبانی و میهمانی تیم ها دچار مشکل می شدیم؛ به طوری ممکن پیش بیاید که یک تیم چهار بازی خانگی یا بیرون از خانه داشته باشد. به خاطر همین مجبور شدیم که همان روند نیم فصل اول را ادامه دهیم.


وی تاکید کرد: ما به خاطر اینکه عدالت میان تیم ها رعایت شود، مجبور به این کار هستیم.


فتاحی همچنین به این ابهام پاسخ داد که چطور به عنوان مثال در لیگ انگلیس تیم ها در دور رفت و دور برگشت به صورت مجزا قرعه کشی می شوند: اگر در لیگ های دنیا دور رفت و برگشت قرعه کشی می شود، از اول این مسائل پیش بینی می شود و عددهایی را می دهند که دور برگشت به آنها در قرعه کشی کمک می کند ولی برای لیگ یک، چنین شرایطی وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان