گردهمایی ۳۱۵ سواران با هدف بالا بردن رضایتمندی مشتریان برگزار شد

به گزارش  اقتصادآنلاین، باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو با هدف آشنایی اعضای خانواده محصولات این شرکت و ایجاد ارتباط بیشتر مالکان و مصرف کنندگان با یکدیگر و عوامل اجرائی ، برنامه گردهمایی با رویکرد آموزش و بازدید و بررسی فنی خودرو‌ها، جمعه 23 آذرماه در پارک آبشار تهران برگزار شد تا گامی جدی و عملی در دستیابی به رضایتمندی مشتریان برداشته شده باشد.

نکته مثبت در برگزاری این گردهمایی در مقایسه با دیگر گردهمایی‌های برگزار شده مشابه حضور 7 تیم فنی مجزا جهت بررسی فنی به مالکان این خودرو‌ها بود. البته در برخی مواد تعمیرات جزئی نیز در این محل انجام و توصیه‌های لازم ارائه شد. در این گردهمایی همچنین کارشناسان بخش با مشتری شرکت مدیران خودرو نیز حضور داشته تا در صورت وجود مشکلات در دریافت خدمات ، نکات آنها را ثبت و جهت بهبود انعکاس دهد.

همچنین در پایان نکات آموزشی کوتاهی در خصوص چک کردن سطح مایعات خودرو، و همچنین موارد ایمنی در خصوص ورود به فصل زمستان ارائه شد.

شرکت مدیران خودرو وعده داده است در ادامه، از این دست گردهمایی‌ها برای دیگر محصولات برند ام وی ام نیز برگزار خواهد شد، تا فضای لازم برای افزایش ارتباط تنگاتنگ مالکان و مسئولین شرکت و همچنین نکات مد نظر مشتریان بصورت حضوری از آنها شنیده شده و برای بهبود فرآیندهای اجرایی مرتبط با مشتریان بکار گرفته شود.

برای مشاهده تصاویر و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات مدیران خودرو کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان