مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در جمع خبرنگاران:

مردم گران فروشی بازار شب یلدا را به سامانه ۱۳۵ گزارش کنند/ آغاز طرح گشت‌های مشترک تعزیرات برای کنترل بازار شب یلدا

محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در آستانه شب یلدا اعزام گشت‌های مشترک به فروشگاه‌های عرضه مواد مورد نیاز مردم از امروز آغاز شد.

مردم گران فروشی بازار شب یلدا را به سامانه 135 گزارش کنند/ آغاز طرح گشت‌های مشترک تعزیرات برای کنترل بازار شب یلدابه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات به بازار هدف شامل قنادی‌ها و فروشگاه‌های خشکبار و آجیل، میوه فروشی‌ها و موارد مرتبط دیگر با شب یلدا مراجعه کرده و در صورت تخلف برخورد خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه عمده تخلفات شامل گرانفروشی است بیان داشت: گاهی شاهد عرضه کالای بی کیفیت و نامتناسب هستیم که قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

اسفنانی گفت: در مواردی نیز شاهد عرضه کالا‌ها توسط صنوف غیرمرتبط هستیم که تداخل صنفی دارند و به موجب قانون با آن برخورد خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از مردم درخواست می‌کنیم در صورت برخورد با مواد گرانفروشی علاوه بر ارائه گزارش به سامانه 135 از خرید آن کالا خودداری کنند و به کیفیت و کمیت آن نیز توجه داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد خالص فروشی در قنادی‌ها اظهار کرد: در مقدار کالایی که به مردم عرضه می‌شود وزن پاکت و کاغذ نباید محاسبه شود، چون در غیر این صورت مصداق گرانفروشی و تخلف بوده که با آن برخورد می‌کنیم.

وی در خصوص مرجع رسیدگی به تخلف خالص فروشی گفت: اتحادیه اتاق اصناف به این موضوع رسیدگی می‌کند، اما ما در توجیه این مطلب نمی‌توانیم قبول کنیم و در صورت برخورد به عنوان کم‌فروشی پرونده تشکیل خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان