میرور فاش کرد

دولت فرانسه آماده استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه معترضان

منابع آگاه می‎گویند که دولت فرانسه در نظر دارد از تسلیحات شیمیایی به عنوان آخرین گزینه برای پایان دادن به اعتراضات جلیقه زرد‌ها استفاده کند.

فرانسه آماده استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه معترضینبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پایگاه میرور به نقل از منابعی که آنها را آگاه خوانده، گزارش داد که دولت فرانسه در نظر دارد از تسلیحات شیمیایی به عنوان آخرین گزینه برای پایان دادن به اعتراضات جلیقه زرد‌ها استفاده کند.

افشای خبر آمادگی نیرو‌های امنیتی فرانسه برای استفاده از پودر‌های شیمیایی تضعیف کننده برای پایان دادن به اعتراضات چند هفته اخیر در این کشور، نشان دهنده ناامیدی فزاینده دولت مکرون برای مقابله با این اعتراضات است.

براساس اعلام منابع آگاه، نیرو‌های امنیتی فرانسه قصد دارند از تسلیحات شیمیایی به عنوان آخرین گزینه حفاظت از ساختمان‌ها و نهاد‌های کلیدی استفاده کنند.

افشاگری درباره استفاده از پودر‌های تضعیف کننده که قابلیت این را دارند که در 10 ثانیه در فضایی 6 برابر یک زمین فوتبال گسترش یابند، نشان از ناامیدی دولت امانوئل مکرون از برقراری نظم و مقابله با بحران است.

پاریس در پنج هفته اخیر شاهد اعتراضات گسترده جلیقه زرد‌ها بوده است.

در ادامه اعتراضات روز شنبه 168 تن دستگیر شدند. پلیس برای مقابله با معترضان از ماشین‌های آب پاش، باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان