ماهان شبکه ایرانیان

جاده ای در ایران که جان کاراکال ها را می گیرد

بلوار جنگلی حرم بادرود ( توابع شهرستان نطنز در استان اصفهان ) که به امامزاده آقا علی عباس منتهی می شود، جان گونه های کمیاب جانوری را تهدید میکند.

بلوار جنگلی حرم بادرود ( توابع شهرستان نطنز در استان اصفهان ) که به امامزاده آقا علی عباس منتهی می شود، جان گونه های کمیاب جانوری را تهدید میکند.

ریس هیئت مدیره انجمن حافظان محیط زیست آخشیجان بادرود، عباس صولتیان با اعلام این خبر گفت : 

چند شب گذشته، در تاریخ 2 مهر 95، در طی یک سانحه رانندگی جان یک کاراکال ( سیاه گوش )  که از نمونه های بسیار نادر گربه سانان کویر مرکزی ایران می باشد در بلوار حرم بادرود بواسطه ماشینهای عبوری از دست رفت.

صولتیان در ادامه توضیح داد که  این دومین مرگ کاراکال در سه سال گذشته در این منطقه است.

وی با اشاره به تقاضای مکرر این انجمن به سازمان محیط زیست تنها راه حفاظت از گونه های جانوری کویر بادرود را اجرای فنس کشی در طرفین بلوار منتهی به امامزاده آقاعلی عباس از شهربادرود ذکر کرد و گفت:

متاسفانه به رغم پیگیری های مکرر توسط این انجمن هنوز اعتباری برای اجرای این فنس تخصیص نیافته و تقریبا هرروزه شاهد مرگ گونه هایی از نوع کاراکال،روباه،شغال،خرگوش،تشی و….هستیم

متاسفانه در حادثه ای که در جمعه شب 2 مهر ماه در بلوار بادرود رخ داد، یک گونه بسیار نادر از گربه سانان با نام کاراکال با یک وسیله نقلیه ناشناس تصادف و کشته شد. جسد این کاراکال اکنون توسط دوستداران محیط زیست نگهداری میشود.

تصادف کاراکال در بادرود
بلوار جنگلی حرم بادرود تهدیدی برای گونه های کمیاب جانوری

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان