ماهان شبکه ایرانیان

مقام پاکستانی خواستار تشکیل سازمان اطلاعاتی مشترک شد

به دنبال افزایش حملات تروریستی درپاکستان، یکی از مقامات اداره مبارزه با تروریسم ، خواستار تشکیل هر چه زودتر سازمان مشترک اطلاعات در این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یکی از مقامات اداره مبارزه با تروریسم ملی پاکستان در مصاحبه با روزنامه دیلی تایمز گفت، با توجه به افزایش حملات گروه‌های تروریستی در کشور بویژه حمله به کنسولگری چین در شهر کراچی، دولت باید هر چه زودتر به دنبال تأسیس اداره اطلاعات مشترک میان نهادهای امنیتی و اطلاعاتی باشد.

این مقام امنیتی اطلاعاتی پاکستان در ادامه مصاحبه خویش از کلیه نهادهای اطلاعاتی خواست تا در مقابله با تروریسم با نظر شخصی خود عمل نکرده و با همکاری یکدیگر به دنبال تأسیس اداره اطلاعات مشترک باشند.

طبق گفته یکی دیگر مقامات امنیتی پاکستان، ارتش نیز از تأسیس اداره اطلاعات مشترک حمایت کرده و حتی برای این اداره یک فرمانده به همراه 50 افسر آگاه مشخص کرده است.

محمد عامر رانا، تحلیلگر امنیتی مرکز مطالعات صلح پاکستان نیز در مصاحبه با دیلی تایمز گفت، تأسیس اداره اطلاعات مشترک می‌تواند کمک بسزایی برای آژانس‌های اطلاعاتی کشور برای مبارزه با جریان تروریسم داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان