آاس: انتقال ایسکو به سیتی ممکن ولی قطعی نیست

به گزارش روزنامه‌ی اسپانیای آ اس باشگاه منچسترسیتی به درخواست گواردیولا قصد دارد با ارائه‌ی پیشنهادی وسوسه‌کننده برای خرید ایسکو، اراده‌ی غول بزرگ اسپانیا را محک بزند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه فرصت نقل و انتقالات زمستانی در اروپا هنوز آغاز نشده ولی باشگاه‌های بزرگ قاره‌ی سبز پشت صحنه با شدت و حدت بسیار در تلاشند تا ستاره‌های بعدی خود را انتخاب کرده و ترتیب انتقال‌شان به باشگاه‌های خود را بدهند. در یکی از جدیدترین تحولات مربوط به نقل و انتقالات باشگاهی در اروپا، روزنامه‌ی اسپانیایی آ اس در گزارشی اعلام کرد که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی یکی از هواداران پر و پا قرص ایسکو، ستاره‌ی ملی‌پوش رئال مادرید است و اصرارهای او باعث شده مدیران منچسترسیتی برای خرید ایسکو با پیشنهادی وسوسه‌کننده به سراغ مسئولین رئال مادرید بروند.

 

 

این در حالی است که ایسکوی متولد مالاگا از زمانی که سانتیاگو سولاری سکان هدایت سفیدپوشان رئال را به دست گرفته مورد بی‌مهری او واقع شده و حتی برای اولین بار از طرف هواداران رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو هو شده است.

 

به گزارش آ اس، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از تحسین‌کنندگان پر و پا قرص ایسکو است و حضور گواردیولا در سیتی هم می‌تواند انگیزه‌ی مهمی برای ایسکو باشد. ولی مشکل اینجا است که ایسکو تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد و بر اساس بندهای قرارداد او اگر باشگاهی پیش از آن زمان خواهان لغو قرارداد ایسکو باشد باید رقم کهکشانی 630 میلیون پوند بپردازد.

 

 

ولی آ اس می‌گوید با توجه به وضعیت خاص ایسکو در این روزها این احتمال وجود دارد که فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید خواهان مذاکره با سیتی برای فروش او باشد. اما به احتمال زیاد منچسترسیتی برای خرید ایسکو باید مبلغی بیشتر از 105 میلیون پوندی که یوونتوس برای خرید رونالدو به برنابئو پرداخته بود را بپردازد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان