سرمربی لستر: هواداران به ریاض محرز توهین نکنند

کلود پوئل سرمربی لستر در آستانه‌ی بازی تیمش مقابل منچسترسیتی به هواداران لستر توصیه کرد به ریاض محرز بازیکن سابق تیم‌شان که برای اولین بار در مقابل لستر بازی می‌کند احترام بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز ملی‌پوش الجزایری باشگاه منچسترسیتی امروز سه‌شنبه در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی کارابائو کاپ به مصاف لستر، تیم سابقش می‌رود و این اولین باری است که محرز با پیراهن تیم جدیدش منچسترسیتی در مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود قرار می‌گیرد.

 

محرز در طول تابستان با قراردادی به ارزش 60 میلیون پوند لستر را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. محرز قبل از آن در ماه ژانویه‌ی سال گذشته زمانی که لستر مانع از انتقالش به سیتی شده بود به نشانه‌ی اعتراض 10 روز در تمرینات لستر شرکت نکرد. محرز در سال 2016 به همراه لستر در لیگ برتر به قهرمانی رسیده است. ولی پوئل با وجود همه‌ی اتفاقاتی که باعث شده هواداران لستر از محرز دل خوشی نداشته باشند از آنها خواست در بازگشت محرز به خانه‌ی لستر از او به خوبی استقبال کنند.

 

 

سرمربی لستر در این باره گفت:" ریاض شایسته‌ی احترام است چون برای این باشگاه تلاش زیادی کرده و چیزهای زیادی به لستر داده؛ البته این باشگاه و هم‌تیمی‌هایش هم برای او تلاش کرده و چیزهای زیادی به او داده‌اند. امیدوارم وقتی او به ورزشگاه خانگی ما برمی‌گردد رابطه‌ی خوبی با تماشاچی‌ها داشته باشد و از بازگشتش به استادیوم لستر خاطره‌ی خوبی برایش باقی بماند".

 

محرز که در سال 2016 ، سال قهرمانی شگفت‌انگیز لستر در لیگ برتر به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انتخاب شده بود در فصل جاری از 24 بازی‌ای که برای منچسترسیتی انجام داده هفت گل به ثمر رسانده است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان